Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Finner ikke netflix på min vita. Heller ikke Aps fanen. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Finner ikke netflix på min vita. Heller ikke Aps fanen. Noen som kan hjelpe meg her? Ikke jeg heller. Men facebook youtube å div ligger under: PSstore-Start-sosialt-sosialt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Netflix til Vita er vel ikke utgitt i EU-land, inkludert Norge. Men jeg logget meg på PS3 med en US konto og fant appen der og lasted den ned. Så senere i dag skal jeg se om det går greit å kopiere den over til VITA og installere den. Forøvrig helt dust at de ikke har lansert den her. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hmm, funket heller dårlig. For ikke kopiert appen over til VITA da den sier at det er forskjellig eier mellom app og bruker innlogget på vita. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hmm, funket heller dårlig. For ikke kopiert appen over til VITA da den sier at det er forskjellig eier mellom app og bruker innlogget på vita. Skal vist gå. Men da må man ha 2 minnekort, å reinstalere vitaen får å skifte bruker. ligger noen videoer på youtube. Vet ikke om man klarer å få appen til å bli liggene på maskinen når man skifter tilbake da. har ikke 2 minnekort, å har ikke tatt meg tid til å prøve enda. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg survet om dette til sony før idag, dette er bare flaut, fikk vita for 2 dager siden og forventet at netflix skulle fungere. 1 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kanskje man kan kjøre remote play fra ps4 til vitaen på netflix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå