Captain Morgan Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei!Jeg har den siste tiden spilt endel volleyball da jeg lader opp til volleyball på høyt nivå. Problemet er bare at jeg har pådratt meg en skade like før en viktig kamp. Jeg føler den er akutt etter et angrep/smash jeg hadde på sist trening. Det er til tider vondt å bare løfte armen nå, og jeg må være i toppform til torsdag. Noen tips om hva jeg bør gjøre? MvhFortvilet... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ikke spill mer i mellomtiden? Lenke til kommentar
Captain Morgan Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Greit nok, det er ikke planen heller. Men det er rimelig vondt nå, og det må bli smertefritt til torsdag. Bør jeg tøye eller trene forsiktig på andre måter, eller bare holde helt ro? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ta en injeksjons sprøyte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Dra på et spa eller lignende, å få noen til å masere den. Endret 18. november 2013 av Slettet-YQ8U8xbZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå