Akrapovic Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Jeg skal kjøpe en ny bærbar til 3-4k til en i familien, bør jeg vente til januarsalget? Endret 18. november 2013 av iFire Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du bør bare følge med på tilbud, trenger ikke nødvendigvis vente til januar for det. Sjekk prisguiden. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Følg med på tilbud, og om du kommer over noen meget gode tilbud så er det ingen grunn til å vente så lenge. Bare tilbudet du får er godt! Ellers så kommer det mange gode salg og mange gode f eks rabatteri i Januar, men det betyr ikke at du ikke finner noen gode tilbud nå. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg skal kjøpe en ny bærbar til 3-4k til en i familien, bør jeg vente til januarsalget? Å kjøpe en laptop til 3-4 tusen er som å kaste pengene ut av vinduet. Ikke mye kvalitet man får for de pengene... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 En maskin til 3-4 tuaen er ikke mye å skryte av, men til en familie maskun så kan den fungere. Ellers så kan man komme over gode maskiner til 4000 som egentlig er verdt mer. Som f eks på salg Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Å kjøpe en laptop til 3-4 tusen er som å kaste pengene ut av vinduet. Ikke mye kvalitet man får for de pengene... Dette må da være et kupp: http://www.expert.no/baerbarpc/asusr510caxo755hlaptop/p/10665/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hvorfor tror du at dette er ett kupp. Det er ikke nødvendigvis ett kupp. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Dette må da være et kupp: http://www.expert.no/baerbarpc/asusr510caxo755hlaptop/p/10665/ Rene specs sier meg veldig lite. Hva med byggekvaliteten, kvaliteten på de komponentene annet enn CPU som er brukt? Serviceordninger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tviler på at det er enn kupp mener jeg, jeg har selv sett mye bedre priser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå