aagesp Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Når venteværelset er fullt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, Aagesp. Et veldig bra dokumentarfoto, - der de som skal reise, følger interessert med, til tross for at det ser ut til at de fryser ! Komposisjonen er fin, med linjer som peker innover i bildet og gir perspektiv ... . Bildet er skarpt, fargene er klare og rene, og tåka er en "ekstra bonus" som tilfører stemning ! Jeg har forsøkt å se bildet med "kritiske øyne", men jeg finner ikke noe jeg ville ha gjort annerledes ! Vennlig hilsen Albert.. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Aage, Helt ypperlig dokumentar og sier meg helt enig med Albert! Du har til og med øyekontakt med noen av de som sitter der og venter. Tåken pirrer også nysjerrigheten - hva den skjuler. Bildet skaper også refleksjoner. Mvh, Jon Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Takk Albert og Jon for hyggelige tilbakemeldinger. Det var også kaldt her og ikke minst fuktig, i tillegg hadde vi pakket all bagasje og sendt avgårde kvelden i forveien.Vi kjørte også 30 - 40 minutter i åpen jeep for å komme til denne stasjonen - i kortbukser og T-skjorte. Brrrr mvh Aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg