Lisbeth Grendal Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Flaggspettfrøken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, Lisbeth. Fenomenal skarphet, - så mye detaljer har jeg aldri sett på en flaggspett ! Kanonfoto, Lisbeth ! Artig positur, - den viser at flaggspetten kan innrette seg etter forholdene, - en virkelig opportunist ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Lisbeth! Du får det till ! Dette er et fabelaktig blinkskudd! Se, flaggspetten gjør også sitt for å holde seg i form. Her er det armb.. nei, nei, jeg mener beinbøyninger som er igang .. 97 .. 98 ..99 .. 100, YES! Skarpt og fint med flotte farger og en veldig passende bakgrunn! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei, Lisbeth. Fenomenal skarphet, - så mye detaljer har jeg aldri sett på en flaggspett ! Kanonfoto, Lisbeth ! Artig positur, - den viser at flaggspetten kan innrette seg etter forholdene, - en virkelig opportunist ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar. Morsomt at denne plutselig landet på meisekula. Skvatt nesten like mye som de bitte små "fjærballene" som vanligvis oppholder seg der gjorde, da den inntok plassen Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei Lisbeth! Du får det till ! Dette er et fabelaktig blinkskudd! Se, flaggspetten gjør også sitt for å holde seg i form. Her er det armb.. nei, nei, jeg mener beinbøyninger som er igang .. 97 .. 98 ..99 .. 100, YES! Skarpt og fint med flotte farger og en veldig passende bakgrunn! Mvh, Jon Hei Jon Tusen takk for oppmuntrende og hyggelig kommentar. Man blir noen ganger helt satt ut av alle de fantastiske bildene som blir lagt ut her. Dette gir inspirasjon og lyst til å prøve å få til noe selv også, selv om det er kjempelangt fram. Når man er så heldig å få tilbakemeldinger på det man har prøvd å få til så langt, så er det veldig stas Så tåler man også veldig godt tilbakemelding og veiledning der man ikke helt har lykkes Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kjempeflott Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Kjempeflott Tusen takk for det Torhild Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Herlig bilde av en flott fugl:-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Herlig bilde av en flott fugl:-) Tusen takk for det Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg