SilverShaded Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Har et eldre trådløst Logitech tastatur som jeg liker veldig godt. Men det begynner å bli litt slitent, så tenkte på et nytt tastatur til ny maskin som er på beddingen. Jeg liker relativt høye, konkave taster.,Full størrelse med tallkeys (ikke keypad), ikke noe mini-greier. Gjerne illuminert ! Men det MÅ være trådløst...her i huset skyfles tastaruret mye rundt. Tastaturet brukes til vanlig PC-arbeid, og noe spilling. Men alle de kule gamer-tastaturene er jo kablet...arghh. Hvordan er Logitech K800 ? Endret 18. november 2013 av SilverShaded Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 K800 er ett herlig Tastatur! http://www.komplett.no/logitech-illuminated-keyboard-k800/605896 Syntes i og grunn at du skal slå til på dette. Gode taster, og fingrene dine sklir ikke når du trykker på de, samt at tastaturet er utformet smart når det kommer til ergonomien Dessuten så responderer tastaturet meget godt til å være ett trådløst. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg fragikk trådløskravet og kjøpte et Razer Anansi MMO keyboard. Veldig bra så langt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå