h4nseN Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg lurer på om noen som vet hvordan man får GTA IV til å funke på en W8 pc. PC specsa mine er: - nVidia GeForce GTX 680 - AMD FX-8350 Eight-Core Processor - Windows 8 Det kommer opp at noe med secureboot elns, å gjøre... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så er det noen som kan dette? Jeg starter spillet, logger meg inn på SocialClub, men etter noen sekunder så kommer det opp en feil, noe med secureboot elns.. Hjelp? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Vanskelig å si hva det er. Har du kunnet tatt et screenshot av feilmeldingen du får så man får leste hele? 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Og spillet er originalt? GTA IV var et herk å starte opp forøvrig. Faktisk såpass plagsomt med alt det utenom spillet som må startes at jeg omtrent ikke har giddet å spille det noe spesielt. 2 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Og spillet er originalt? GTA IV var et herk å starte opp forøvrig. Faktisk såpass plagsomt med alt det utenom spillet som må startes at jeg omtrent ikke har giddet å spille det noe spesielt. Ja, det er originalt. (unnskyld for så seint svar hadde helt glemt dette jeg..) Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Dette har på en eller annen måte blitt fikset! Takk for dere som ville hjelpe (ja det var 2, men allikevel ) ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå