fjarle Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 M8 skal ha oppdatert maskinvare, men blir den heftig nok?HTCs neste toppmodell har lekket Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kjøper den OM den her minst 6Mpix kamera av bra kvalitet, og ext. SD kortleser. HTC One er den peneste mobilen på markedet. Men å ikke ha ext. kortleser er en tabbe. Og enda værre at kameraet ikke er på høyde med konkurrentene. De hadde solgt som F om kamera hadde vært bedre. Lenke til kommentar
SvesaMobil Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester??? 4 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester??? Fordi det er nerder som lager sånne tester, og de skal ikke snakke med noen likevel. De er kun opptatt av tall og målinger som ikke betyr noen ting i praktisk bruk. Sånn er det bare. 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er bare flisespikkeri som holder meg fra å kjøpe HTC-telefon. ... Det, og at jeg ikke har råd nå. kan HTC 8M få skarp konkurranse av telefoner som alt er på markedet, fra blant andre Sony, Samsung og LG.M8 kanskje? Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Håper virkelig på DNG støtte og flere manuelle innstillinger i kamera-appen(samt bedre kamera) Gjør de dette, samt beholder HAAC-mikrofonene så er dette en strek kandidat til min neste telefon. Hvis ikke så blir det nok en Lumia. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 og en alt for stor versjon av telefonen. Altfor. Lenke til kommentar
henloef Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er bare flisespikkeri som holder meg fra å kjøpe HTC-telefon. ... Det, og at jeg ikke har råd nå. kan HTC 8M få skarp konkurranse av telefoner som alt er på markedet, fra blant andre Sony, Samsung og LG.M8 kanskje? Skal nok være M8, ja. Og apropos navnet M8, håper jeg virkelig det er bevisst at de kaller den HTC 'Mate' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester??? har selv en HTC One og har aldri oplevd det.... har oplevd det motsatte, lydkvaliteten er bedre en samsung S3(moren min sin) og en ganske ny Howaei(eller hvordan den skrives(broren min sin)) jeg har altid bedre dekning enn dem og detter aldri ut. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Storfornøyd med min One og ser overhodet ingen grunn til å bytte den ut i nærmeste framtid, eneste unntaket må være om det skjer en batterirevulosjon på mobilmarkedet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester???Jeg hadde fort og lett blitt irritert på hvor treg den er med vanlig bruk (for meg). Så for min del vil aldri mobile enheter kunne erstatte en brøkdel av hva jeg gjør på en PC. Men folk er forskjellige. Lenke til kommentar
finnvinn Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er bare glad for at jeg er ferdig med HTC nå. Xperia z1 gjør at meg mye gladere. Ikke minst batteri, kamera, design, ladekrybbe, slippe å koble for å lade. Vanntett er heller ikke så dumt at den er. Hurra for at jeg ikke kjøpte min tredje HTC. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Samme krækselige designet som One? No ty. Trykke det blir htc på meg på lenge. Klarer meg fint med lg g2. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Og apropos navnet M8, håper jeg virkelig det er bevisst at de kaller den HTC 'Mate' Jeg M8 bare sitere deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg