steinrawr Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei. Jeg får ikke opp min iSSD i windows. Har byttet ut den originale 500GB-disken med en 120GB SSD. Og ønsker å bruke den andre til litt ekstra lagringsplass. Av en eller annen merkerlig grunn finner ikke "min datamaskin" disken. Jeg får den opp i "disk management", "gParted" og andre programmer. Men jeg kan ikke nå den, selv om den er formatert til NTFS og står som primary. (Dette er en disk som ikke kommer opp i BIOS) Nå har jeg forsøkt litt av hvert, og dette var ikke et problem i Windows 7, men nå som jeg har oppgradert til Windows 8 får jeg ikke brukt den. Forslag tas i mot med takk! Bilde av problemet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Har du husket å huke av for ACHI istede for IDE i bios? Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Disken du har markert (iSSD), har ingen stasjonsbokstav. Edit: Høyreklikk, endre stasjonsbokstav og baner ++ Den kommer ikke opp under "min datamaskin" før dette er satt. Endret 18. november 2013 av xstnc 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Disken du har markert (iSSD), har ingen stasjonsbokstav. Edit: Høyreklikk, endre stasjonsbokstav og baner ++ Den kommer ikke opp under "min datamaskin" før dette er satt. Se der ja! Forskjellig man glemmer og ikke legger merke til Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Se der ja! Forskjellig man glemmer og ikke legger merke til Ikke alltid like lett å huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå