jonny Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 For meg er ikke dette noe problem. Alternativet (hvis du har dårlig plass) er et TenKeyLess-tastatur (uten numpad, men med insert/home osv. og piltaster), da har du jo ikke denne Enter-tasten i det hele tatt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg lurer på om dette kommer til og bli solgt her til lands snart: http://www.coolermaster-usa.com/product.php?product_id=10035 Ettersom jeg har oppfattet det er Quickfire Rapid gode tastaturer til en bra pris og ganske undervurdert. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 En veldig god gjennomgang av både de forskjellige tastaturene, og minst like viktig; hva som faktisk er forskjellen! Endelig en god og oversiktlig tekst! Savner dog et par ekstra eksemplarer i billigere klasser, mest til de svarte bryterne. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tror jeg er en av få som foretrekker membran tastatur med lave taster. Kunne dog tenkt meg et nytt tastar uten numpad delen. Mulig, men du er i alle fall ikke alene. Jeg spiller på Logitech Illuminated Keyboard. Vil ha det flatt, stille og med kort vandring. For meg er rett og slett komfort viktigst. Spilltastaturer er i det hele tatt en ganske ullen betegnelse. Hva noen ser på som absolutt nødvendig (f.eks. mekaniske taster) kan være fullstendig irrelevant for 98% av de som spiller spill. Det gjelder jo alt "spillutstyr" egentlig. Det er vel noe som henger igjen, at man tenker gutt i tenårene og FPS når man ser for seg en typisk spiller. Påfallende mange av disse produktene (spillprodukter generelt, ikke produktene i denne testen) har jo også et design som vitner om akkurat det. Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Har hatt brown og red. Syntes blue er best. Tactile feedback, men det støyer. Lenke til kommentar
Kristers90 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Anbefaler Ducky Shine 2 (Y) Lenke til kommentar
acornia Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ønsker meg et ergonomisk (har nå MS NE4000), som er mekanisk, og taster som lyser. Altså et ergonomisk spilltastatur...har ikke klart å finne det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfzxcv Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Synd at ingen norske butikker selger Das Keyboard.. Das Keyboard säljer vi på svenska DatorDax.se, med leverans till hela världen. Endret 5. desember 2013 av Slettet+asdfzxcv Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Das Keyboard säljer vi på svenska DatorDax.se, med leverans till hela världen. Har dere noen robuste 10-keyless med red switches og gjerne håndleddstøtte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfzxcv Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Har dere noen robuste 10-keyless med red switches og gjerne håndleddstøtte? Hej kremt. Tyvärr har vi inte något 10-keyless att rekommendera i dagsläget. Vi har dock hört rykten om 10-keyless från flera tillverkare så det kan komma flera bra alternativ framöver. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Das Keyboard säljer vi på svenska DatorDax.se, med leverans till hela världen. Jeg hadde kjøpt tastatur fra dere hadde det ikke vært for fraktkostnaden. 360kr for frakt er litt overdrevet mye. Også kommer toll + MVA i tillegg. Hos getdigital.de koster de samme tastaturene 1400kr inklusivt frakt, toll og mva.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfzxcv Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg hadde kjøpt tastatur fra dere hadde det ikke vært for fraktkostnaden. 360kr for frakt er litt overdrevet mye. Også kommer toll + MVA i tillegg. Hos getdigital.de koster de samme tastaturene 1400kr inklusivt frakt, toll og mva.. Tack för den feedbacken! Vi var tvungna att kolla närmare på den svenska momsen (MVA) och har konstaterat att det är en bugg i vår kassa som gör att svensk moms räknas med även vid leverans till Norge. Det gör att priserna ser ut att vara 20% högre än vad de ska vara. Vi kommer givetvis ordna detta snarast så att den svenska momsen automatiskt dras bort när levererans sker till Norge (eller annat land utanför EU). Till de som har gjort beställningar och gör beställningar nu så tar vi nu bort den svenska momsen i efterhand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå