Cuneax Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Her er et triks som kan fikse biffen.Blir din Xperia Z1 fort ripete? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Fjernet selv filmen på skjermen min. Ene katten min greide jo å klore opp bunnen av filmen, såg helt jævlig ut Har erstattet den med en slik en; http://no.mobilefun.com/40820-muvit-tempered-glass-screen-protector-for-sony-xperia-z1.htm Bedre touch feeling og renere skjerm. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Filmen er super, den tåler kansje mindre, men den stopper all kloring, skraping på skjermen bak, og kan enkelt byttes, jeg har min enda på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Filmen er super, den tåler kansje mindre, men den stopper all kloring, skraping på skjermen bak, og kan enkelt byttes, jeg har min enda på. Den stoppe det absolutt. Men den ser fort jævlig ut pga. den rett og slett står med åpne armer og vidter fingermerker og striper inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg