Albert Andersson Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Kråka, - en intellektuell kapasitet ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Albert, Meget bra komposisjon med fin uforstyrrende bakgrunn: her er det en som har det travel mot et bestemt mål med er alvorlig uttrykk. kanskje den har bestemt seg for å gjøre noe lurt ..akkurat som en spøkefugl .. så pass på! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei Albert, Meget bra komposisjon med fin uforstyrrende bakgrunn: her er det en som har det travel mot et bestemt mål med er alvorlig uttrykk. kanskje den har bestemt seg for å gjøre noe lurt ..akkurat som en spøkefugl .. så pass på! Mvh, Jon Hei Jon. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Det var klarvær den dagen bildet ble tatt, men ordentlig surt og kaldt, så jeg tror kråka skulle hjem og varme seg ! De er smarte, vet du, og denne bor antagelig hos noen som "fyrer for kråka" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Imponerende skarphet og stilig positur - supert! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Imponerende skarphet og stilig positur - supert! Hei, Torhild. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Albert. Her har du vært lynrask, for denne kråka ser ut til å ha fart. Nok en gang et imponerende fluktbilde. Her har du også skikkelig øyekontakt, og det ser ut som den i farta hilser på deg med blikket Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Albert! Du hadde jo et flott kråkebilde forfra. Og "skyte" henne sideveis må være "ekstremsport" å få så skarpt som du har gjort her med den farten hun må ha. Kreativt og artig bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei Albert. Her har du vært lynrask, for denne kråka ser ut til å ha fart. Nok en gang et imponerende fluktbilde. Her har du også skikkelig øyekontakt, og det ser ut som den i farta hilser på deg med blikket Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for nok en hyggelig og positiv kommentar ! Som nevnt i følgeteksten, har kråkene god tidsoppfatning, og denne kråka var kanskje redd for å komme for sent til Tinget ! Og hvem vet, - kanskje den kjente meg igjen ? ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei Albert! Du hadde jo et flott kråkebilde forfra. Og "skyte" henne sideveis må være "ekstremsport" å få så skarpt som du har gjort her med den farten hun må ha. Kreativt og artig bilde Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg hadde nok en del flaks med denne kråka. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, landingshjulene er trukket opp og lagt bakover ser jeg. Utrolig blinkskudd. mvh Aagesp Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Fin bilde Hei, Shujah Malik. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei, landingshjulene er trukket opp og lagt bakover ser jeg. Utrolig blinkskudd. mvh Aagesp Hei, Aagesp. Tusen takk for hyggelig, positiv og humoristisk kommentar, - det setter jeg stor pris på ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg