corwera Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 skal kjøpe denne http://www.komplett.no/onkyo-tx-nr525-receiver-inkl-bluetooth/800406#!tab:accessories, har noen høyttalere fra før, men lurer på hva annet jeg trenger. må jeg f eks gå til innkjøp av en ekstra HDMI-kabel, adaptere, nettverkskort etc? har fra før høyttalerne med høyttalerledninger (avkappede kobberledninger). bak dem står følgende: RELATED POWER - 100W MUSIC POWER - 165W IEC (268-5) - 45 W FREQUENCY RANGE - 55+20.000HZ IMPEDANCE - 8 0MHZ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Du trenger kabel/kabler fra kilden(e) du skal bruke og til forsterker. Kommer helt an på hva du skal koble til. Lenke til kommentar
corwera Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Du trenger kabel/kabler fra kilden(e) du skal bruke og til forsterker. Kommer helt an på hva du skal koble til. har lagt ved bilde av baksiden. husk at denne høyttalern (og en tilsvarende) er alt jeg har. funker det å koble til, og så stramme kobberdelen noe på baksiden av recieveren? jeg ser ingen utgang som ser ut til å passe på annonsebildene på komplett.no Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 De stikker du inn på terminalene bak på forsterkeren og skrur til. Du kan evt. kjøpe to par bananstikker/høyttalerplugger for å gjøre til- og frakobling enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå