Mckth Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 hei, jeg er en 17 år gammel gutt. Trener vær dag, men vil prøve å rippe meg skikkelig mye til sommeren. Veier ca 90 kilo nå og er 187 høy. har ca 18% kroppsfett. Trenger hjelp til å legge opp en bra treningsprogram. og en diett jeg kan forholde meg til. Er ken på å trene så hardt som mulig fremover. Foreksempel hva skal jeg spise under '' Ripping'' mye eller lite? hva skal jeg spise? Vil få frem resultatene og bort med fettet, fortest mulig 6 pack og markerte muskler. hjelp meg å lag et fint, men ikke avansert treningsprogram som er lett og forholde seg til,. Takk på forhånd, Mckth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 TN.no. Last ned treningsprogrammet RYP. Det gir deg en bra innføring i trening, enten om du vil følge programmet, eller ikke. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvis du aldri har bygget særlig med muskelmasse tidligere vil du ikke se særlig bra ut med lav fettprosent. Det nytter ikke å tenke et halvt år i forveien når du vil se bra ut til sommeren. Jeg vil si man må legge inn et par år med bygging før man kommer dit. Det sagt, nå vet jeg ingenting om treningsbakgrunnen din, men siden du spør på et veldig basic nivå, vil jeg anbefale deg å lese litt rundt her på treningsforumet, Fitnessbloggen osv, og sette deg inn i grunnleggende kosthold og styrketrening. Hvis du bare vil roe ned fettprosenten din må du ligge i kalorisk underskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå