Tequilaboy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei! Vi er 11 karer på 17-18 år som har tenkt å dra til Kos i sommer. det vi lurer litt på er hvordan det er med aldersgrense på alkohol der nede og om de er veldig strenge på det. Er det evt. andre steder enn Kos som er å annbefale? Takker for svar Mvh Lierfoss Regnskap Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Alanya er et populært og billig partysted om sommeren. Jeg vet ikke hvor nøye de er på Kos, men i Tyrkia driter de i omtrent alt, så lenge det er penger å tjene. Lenke til kommentar
Tequilaboy Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Alanya er et populært og billig partysted om sommeren. Jeg vet ikke hvor nøye de er på Kos, men i Tyrkia driter de i omtrent alt, så lenge det er penger å tjene. Med tanke på at penga ikke flyter over i Hellas vil jeg kanskje tro de driter i det der og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Med tanke på at penga ikke flyter over i Hellas vil jeg kanskje tro de driter i det der og? var på kreta i sommer (agia marina) . der får du kjøpt det du vil. jeg er 16. kjøpte hva som helst uten spørsmål Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Med tanke på at penga ikke flyter over i Hellas vil jeg kanskje tro de driter i det der og? Jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at de bryr seg. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Jeg tviler sterkt på at de bryr seg, de vil bare tjene penger. Endret 18. november 2013 av killzoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå