Olav Leistad Hove Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Erik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei Olav. Nydelig portrett av en aldeles vakker gutt. Har studert alle dine portretter du har delt med oss her inne. Det er bare å bøye seg i støvet. Mesterlig utført, alle sammen. Du får fram en helt spesiell glød i bildene, og lyset faller akkurat der det skal. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Tusen takk Lisbeth! Hyggelig å høre fra en meget dyktig fotograf som deg Jobber mye med øynene i etterbehandlingen... Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Enig med Lisbeth, dette er både et godt stykke arbeid rent teknisk og ikke minst et godt uttrykk på modellen. Veldig bra! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, Olav. Guttens åpne og engasjerte blikk fanger betrakterens oppmerksomhet umiddelbart, og man legger også merke til resten av ansiktet, som gir inntrykk av en følsom person. Et godt portrett skal gjenspeile personlige egenskaper, og jeg håper jeg ikke tar altfor mye feil i min tolkning ! Jeg har tidligere gitt uttrykk for at du er særdeles dyktig når det gjelder å bruke lys til å framheve ansiktsform og strukturer, og det viser du også her ! . Skarpheten i ansiktet er perfekt, og kontrast / lys er veldig balansert, og jeg finner ikke noe å "sette fingeren på". ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Tusen takk Jan Egil og Albert! Albert, tolkningen din er god. Følsom gutt proppfull av livsglede og gode egenskaper. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg