viktor-modz Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 har hatt icenet i snart et år og kvar dag så har eg rundt over 400 i ping og kansje av og til 0,7 mbs. vi bor akkuratt i en dekningskygge og telenor og andre mobilt bredbånd har bare vist verre resultat. har snakket med telenor og dei sier at linjen er 7 km vekke imens en kompis bor 1 km vekke fra meg og får adsl nett med over 4mbs. hvordan kan eg få bedre internett ? går det ann og betale for og få kabelen bort der eg bor `? hvor mye vil det koste ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 kanskje satelittbredbånd hadde vært noe for deg, høy ms vil du dog få. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvorfor kontakter du ikke telenor da, istedenfor å spørre oss? Vi vet vell ikke hva som kreves hos deg ? 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) http://www.mobilen.no/artikler/denne-kan-gi-bredband-til-alle/134158 Hva slags antenne har du med ICE? En utendørs retningsantenne kan forbedre både hastighet og ping. Endret 18. november 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå