Tryminator Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei Jeg har hatt stående en bærbar pc, men jeg har tullet til OSen. Vet ikke helt hvordan. I alle fall er alle driverene slettet, tenkt å laste ned nye, men den mangler også nettverksdriveren. HVA GJØR JEG??? Har en stasjonær pc, så kan laste ned drivere på den og legge over på den bærbare vist det går an. Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Du går inn på hjemmesiden til PC produsenten din. Der finner du support/drivere eller tilsvarende. Finn din modell og velg riktig operativsystem (windowsversjon og 32/64 bit versjon). Last ned filen og kjør den. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har en stasjonær pc, så kan laste ned drivere på den og legge over på den bærbare vist det går an.Jamen så gjør det da. Slå opp på produsentens side for å få tak i driverne. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Du går inn på hjemmesiden til PC produsenten din. Der finner du support/drivere eller tilsvarende. Finn din modell og velg riktig operativsystem (windowsversjon og 32/64 bit versjon). Last ned filen og kjør den.Ok. Skal gjøre det i morgen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå