AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har fått beskjed fra kirurg at jeg står på venteliste i 6 månder for å få fjernet en føflekk. Det er alt for lenge!! Men det står at om jeg har helseforsikring så har de ledig kapasitet. Dekker helseforsikring fjerning av føflekk? Anonymous poster hash: c3091...62a Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har du forsikring? Isåfall må du lese vilkårene.... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har fått beskjed fra kirurg at jeg står på venteliste i 6 månder for å få fjernet en føflekk. Det er alt for lenge!! [/i] Nei, det er det ikke. Du hadde ikke måttet vente så lenge hvis det faktisk hastet, så bare slapp av. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dekker helseforsikring fjerning av føflekk? Anonymous poster hash: c3091...62a Hvis vilkårene i en evt. forsikring sier så, ja. Dog må du selv vite om du selv har eller om evt. bedriften du jobber i har dette. Hvis ikke må du vente de 6 mnd. Hjelper dessverre ikke deg om du skulle ønske å tegne en slik forsikring i dag. Dog vil den hjelpe deg mot fremtidige hendelser i livet ditt. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Vi får vel gå ut fra at legen har vurdert dette til at det ikke haster. Men, om du plages mye med tanken er det vel andre (private) alternativer der du kan få raskere behandling? Det er selvfølgelig en kostnad med dette, men da får du vurdere om det er verdt det for å få ro i sjela.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå