Gå til innhold

Ønsker erfaringer med onlinestoragesolution.com

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å skaffe meg en slik sky tjeneste, hvis det er så bra som de skryter av. Jeg ønsker derfor å høre andres erfaringer rundt dette. Lagringen skal brukes daglig til :

-Bakup av alle maskiner i drift i huset, ca 1tb

-Lagring av store mengder film og serie til streaming (ca 40tb)

-Tilgang til alle filer fra pc og telefon (android)

I og med at det er så store mengder data jeg ønsker å få ut av huset, stusser jeg litt på hvordan disse kan være så billig. Det å betale noen dollar i året for ubegrenset lagring er jo nesten for godt til å være sant, hvis det er så bra som de sier.

-Vil jeg faktisk ha mulighet til å lagre 100tb + på en slik tjeneste uten problemer?

-Er det noen fil typer som ikke godkjennes ?

-Hvordan er båndbredden ? Sitter selv på 100 / 100 linje og vil ha en tjeneste som matcher dette når alt skal flyttes.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du virkelig vil bruke en skytjeneste, anbefaler jeg at du helst prøver en med et anerkjent firma.

Litt google searching viser noe urovekkende angående onlinestoragesolution.com som du ser her:

http://www.dpchallenge.com/forum.php?action=read&FORUM_THREAD_ID=1084953

Takk for svar. Jeg sendte de samme spørsmålene på mail til de, og fikk dette til svar :

This would be excessive usage for a shared system and you will not get more than maybe 100mb across the internet if you are lucky. This is not A reasonable application of our services

Sent from my iPhone

Mailen kommer også fra en gmail adresse. Tror jeg takker nei.

Endret av pondus1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...