BambiBoy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei, Jeg har nettopp kjøpt en Corsair H100i, og har problemer med softwaren Corsair Link. Den finner ikke kjøleren, som gjør meg ute av stand til å styre vifter og lys, osv. Jeg er derfor tvunget til å bruke AI Suite 3 på hovedkortet istedet (ikke at det er dårligere, men jeg vil at viftene til radiatoren skal bli styrt av en egen software). Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har du sjekket at USB-kabelen sitter ordentlig i, både på hovedkortet og på kjøleren? Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Har du sjekket at USB-kabelen sitter ordentlig i, både på hovedkortet og på kjøleren? Ja, jeg har dyttet den ordentlig inn i begge ender. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 http://www.overclock.net/t/1420759/fixed-corsair-h100i-not-recognized-by-link Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 http://www.overclock.net/t/1420759/fixed-corsair-h100i-not-recognized-by-link Tingen er at lys og vifter fungerer, men jeg kan ikke styre viftene. Jeg får temp. av CPU, aktivitet på CPU og hardisk, men jeg får ikke viftene. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tenkte kanskje jeg fikk noe svar her inne, da jeg har samme problemet, men har fulgt tråden noen dager nå. Noen som kan svare ? Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Tenkte kanskje jeg fikk noe svar her inne, da jeg har samme problemet, men har fulgt tråden noen dager nå. Noen som kan svare ? Har du windows 8.1? Jeg har kommet til en slutning, som innebærer at Corsair ikke har gjort Corsair Link kompatibel med 8.1 ettersom det nettopp ble patchet for Windows 8. Så jeg tror det bare er å vente til de kommer med nye oppdatering. Personlig kommer jeg til å laage en custom loop etter jul (når jeg har fått litt mer penger i banken). Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har win 7 pro Det fungerte før, men en dag så fungerte det plutselig ikke. Tror ikke jeg har gjort noe heller, er ingen drivere jeg kan huske å oppdatere som kan ha påvirket det. Men kan være noe feil med H100i også, for noe av lyset på den har sluttet å fungere, rød vil ikke lyse, eller noe som har med rødt å gjøre. så kun blå/grønn Har sendt melding til komplett om det, å de sa jeg kunne sende den i retur, så spør om jeg gjør det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå