"Zircon" Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har en tre år gammel ps3 som jeg tror vifta har streika på. Maskina kutter etter en ca times tid. Har demontert ps3 og støvsugd vifta men skjer det samme på nytt igjen. Tips om hvordan jeg kan få sjekka om vifta funker eller om det kan være noe annet galt med maskina? Evt hvor får jeg tak i ny vifte? mvh. "Zircon" Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvis den kun er 3 år gammel, så har du mulighet for å reklamere på konsollen. Jeg regner og med at du passer på at det er et tomrom rundt ps3'en, der varmen blåses ut ihvertfall. Hvis du ønsker å fikse dette selv, så finnes det deler på f.eks ebay. Så lenge du har kjøpt konsollen i en norsk butikk som privatperson, så ville jeg reklamert på varen. Du kan lese litt mer om dine rettigheter her: http://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34?q=forbrukerkj%C3%B8pslov* Du kan også få hjelp fra http://www.forbrukerradet.no/ hvis det skulle være aktuelt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Så lenge du har kjøpt konsollen i en norsk butikk som privatperson, så ville jeg reklamert på varen. Det var før han demonterte maskinen for å støvsuge vifta. Lenke til kommentar
"Zircon" Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Det var før han demonterte maskinen for å støvsuge vifta. Det stemmer.. Regna med at 2 år var reklamasjonsfristen så åpnet den opp selv... Men får lete på ebay etter vifte da.. Maskinen har stått i samme tv benk i de 3 årene så tror ikke det skal være noe problem med lufting da det ikke er noen vegg bak. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg har også min i en tv-benk (som så mange andre), men tar konsollen fysisk ut av benken og plasserer den på gulvet ved bruk. Hvis ikke begynner den å jobbe noe voldsomt, selvsagt!!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Kjøpte åpen tv benk jeg så da slipper man slikt i framtiden:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 går ikke vifta rundt i det hele tatt når du starter ps3'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå