Øystein.F. Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Blizzard maktar ikkje å lage nytt innhald raskt nok.World of Warcraft kan få automatisert innhald Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Warlords of Draenor, ikke Warriors of Draenor 4 Lenke til kommentar
Uppercut83 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dette problemet hadde de ikke før de gjorde alt innholdet så enkelt hvilken som helst gruppe kan cleare det igjennom LFG systemet. 6 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Men de er jo noen idioter som ikke tar tak i problemet, men lar det forverre seg. Gjør spillet vanskligere, men ikke mer tungvindt. La folk slite litt og drit i de "Men jeg har jo et liv og kan ikke sitte å spille så mye i uken" Men da skulle jo ikke dette vært et spill for deg i det hele tatt. Men er jo ikke bare de som ødeleggerø. Har jo også de ikke gamere som knapt nok har spillt noe i sitt liv før en kompis har fått dem til å bli me WoW, men så har vi de forbanna drittungene i tillegg. Vil Blizzard rette på dette må de slutte å tenke bare penger, for vi ser alle hvordan spillet har gått siden de starta å catere til hvilken som helst person på kloden. Enkelt og greit, er spillet for lett blir det lett kjedlig også. Dette burde alle skjønne. 8 Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Gi nå pokker, Blizzard. Det er HELT idiotisk å fortelle story gjennom et MMORPG. Forventer at vi andre som ikke gadd å slite oss gjennom samtlige expansion packs får hele historien i Warcraft 4 - der Warcraft 3 slapp. 2 Lenke til kommentar
Nation of Masturbation Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Forstår ingenting, er dette svensk? 4 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Gi nå pokker, Blizzard. Det er HELT idiotisk å fortelle story gjennom et MMORPG. Forventer at vi andre som ikke gadd å slite oss gjennom samtlige expansion packs får hele historien i Warcraft 4 - der Warcraft 3 slapp. Funker helt fint for meg å oppleve historie gjennom WoW Mye lesing, men det kan jeg leve med. 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Gi nå pokker, Blizzard. Det er HELT idiotisk å fortelle story gjennom et MMORPG. Forventer at vi andre som ikke gadd å slite oss gjennom samtlige expansion packs får hele historien i Warcraft 4 - der Warcraft 3 slapp. Funker helt fint for meg å oppleve historie gjennom WoW Mye lesing, men det kan jeg leve med. Ville heller hatt det i form av et nytt RTS. Tullete at historien ikke fortsatte mye før WotLK. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Dette problemet hadde de ikke før de gjorde alt innholdet så enkelt hvilken som helst gruppe kan cleare det igjennom LFG systemet. Dette er feil, og det vet du godt om du har spilt WoW. Men hey, du klarte å trolle meg til å svare, så det var vel i og for seg "mission accomplished" vil jeg tro Endret 17. november 2013 av KAS Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansoen Skrevet 17. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2013 Forstår ingenting, er dette svensk? Nei, er du dum? 12 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Så de vurderer å gjøre det Funcom gjorde med Anarchy Online for over 10 år siden? 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Forstår ingenting, er dette svensk? fatter ikke noe jeg heller, så derfor går jeg mer å mer over til Engelske artikler. BLir bare irritert av å prøve å skjønne hva som skrives au. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Forstår ingenting, er dette svensk? Idiot. 3 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Automatisk innhold = dem trenger færre ansatte = billigere for oss som skal spille = lavere måneds betaling. Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Warlords of Draenor, ikke Warriors of Draenor er så mye skriveleifer i denne artikkelen at man skulle tro skribenten ikke visste hva en spellchecker var 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 er så mye skriveleifer i denne artikkelen at man skulle tro skribenten ikke visste hva en spellchecker var Retta opp den feilen med produktnavnet nå, men kan ikke se noen andre skrivefeil? 2 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Forstår ingenting, er dette svensk? Nei, det er nok diverre du som skriv dansk. World of Warcraft blei utdatert då dei blei såpass casual å spele det. Har spelt både vanilla og alle utvidelsane, men har aldri vore ein "hardcore" spelar. Personleg hadde eg ingenting imot at eg ikkje var med på dei hardaste bossane i late-game instances, fordi eg var rett og slett ikkje dedikert nok. Synest det var heilt greit at dei som var dedikerte nok fekk ein liten belønning for strevet. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Blizzard ble grådige og gikk Donald Duck-MMO. På grunn av produksjonskosnader og det markedsføring koster , vil vi ALDRI få noe annet enn mainstream produkter igjen , med en viss kvalitet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 er så mye skriveleifer i denne artikkelen at man skulle tro skribenten ikke visste hva en spellchecker var Retta opp den feilen med produktnavnet nå, men kan ikke se noen andre skrivefeil? "I denne vil vi reise tilbake i for å besøke" Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Orkene blir bare mer og mer menneskelignende synes jeg.. snart begynner dem heller å gå i full armor enn sånn dem gikk før uten armor med masse muskler... snart ser vi dem bruke normale svert + pil og bue i stede for øks \ flatsverd med hakk og kastespyd... Dette blir som å normalisere elf til å bli mere orc og bruke ukvasse våpen å gå runt i rags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå