Gå til innhold

TV2s OL 2014 satsing

Wheeljack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke bare det da.

Kan selvfølgelig bare uttale meg for min egen del, men jeg syntes hele stemninga blir litt ødelagt av alle avbruddene. Jeg liker å se øvelsene i sin helhet, ihvertfall når det gjelder OL. Ellers kunne jeg klart meg med et tre minutters sammendrag.

F.eks hopprennet igår. Dem brøyt kun når det var innlagt en liten pause etter hver 20. og 10. hopper, det er vanlig også i verdenscup, men da gikk det utover resultatlista som vises i denne pausa. Med nesten 60 hoppere, så er det ikke lett å holde koll på plasseringer etterhvert som rennet utvikler seg. Sånne ting er, for meg, veldig viktig for å holde stemninga intakt.

Når det er sagt; naturlige pauser mellom øvelsene/studio etc bryr meg ikke nevneverdig. Mellom første og andre omgang kan dem kjøre på så mye dem orker.

Lenke til kommentar

Er egentlig positivt overrasket over hvor bra TV2 har kjørt reklamene. Er nesten så jeg lurer på om alle de som klager faktisk har sett på. Greit nok de dreit seg ut i Slopestyle, men etter det har de kjørt reklame svært tidlig, for å ha den siste 2/3 av øvelsen uten reklame. Veldig bra.

Det jeg derimot ikke er fornøyd over er produksjonen. Veldig dårlig og forvirrende i flere øvelser, dårlige kommentatorer. Helt forferdelig å høre Bredeli (?) skrike om en eller annen som går inn til 4 plass, mens hans kollega forsøker å rapportere om skuddene til Solemdal, for å bare bli overdøvet.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig der Phelps. Jeg så ikke sendingen med Slopestyle som de var så kritisert for, men av det jeg har sett så har jeg ikke reagert på noe. Syns de har vært flinke med plasseringen av reklamepause. Så enten var det overdrevet alt skriveriet, eller så tok de seg kraftig sammen etter kritikken. Kanskje var det litt av begge deler. :)

Lenke til kommentar

Tre-mila blei avbryti tre ganger iløpet av knappe 20 minutter... Greit nok at det skjer ikke det mest spennende så tidlig men mange liker, som jeg sa, og se øvelsen i sin helhet.

Produksjonen er like irriterende, men det er faktisk strengt tatt ikke TV2 sin skyld, da den er det russisk TV som står for.

Støtter meg bak det du sier om kommentatorene. DER har dem mye å lære av NRK sine. Langrennet var helt grusomt og se på. Nesten ingen rapportering, flatt, traust, kjedelig og totalt blotta for engasjement. Bredeli har engasjementet i orden, men han er bare slitsom å høre på.

Dem som kommenterte hopp, var faktisk ikke så aller verst; det skal dem ha. Men skal jo mye for å toppe Scheie i min bok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tre-mila blei avbryti tre ganger iløpet av knappe 20 minutter... Greit nok at det skjer ikke det mest spennende så tidlig men mange liker, som jeg sa, og se øvelsen i sin helhet.

Produksjonen er like irriterende, men det er faktisk strengt tatt ikke TV2 sin skyld, da den er det russisk TV som står for.

Støtter meg bak det du sier om kommentatorene. DER har dem mye å lære av NRK sine. Langrennet var helt grusomt og se på. Nesten ingen rapportering, flatt, traust, kjedelig og totalt blotta for engasjement. Bredeli har engasjementet i orden, men han er bare slitsom å høre på.

Dem som kommenterte hopp, var faktisk ikke så aller verst; det skal dem ha. Men skal jo mye for å toppe Scheie i min bok.

Reklamer tror jeg man bare må venne seg til så lenge det er TV2 som har sendingen. De kunne ha kjørt reklamene likt gjennom hele sendingen, men når de får gjort de unna helt tidlig så er jeg fornøyd, utifra forholdene. Men ser gjerne at NRK har OL neste gang. Får ikke OL følelsen av kjedelige og dårlige kommentatorer som ikke kan sakene sine. Fredrik Aukland er et pluss, men bortsett fra det syns jeg ikke det var noe bra. Skytinga var elendig. Skjermbildene og grafikken er også dårlig, men det er vel som du sier ikke tv2 sin feil.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Canada og England har fine uavbrutte sendinger. De engelske kommentatorene kan dog være litt masete, så jeg anbefaler CBC fra Canada.

Hvordan får du de inn, med Parabol?

Piratkopierer.

Det negativte er selvsagt at jeg må se det i opptak, men det gjør meg ofte ingenting, da jeg er opptatt på dagtid.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Reklamer tror jeg man bare må venne seg til så lenge det er TV2 som har sendingen. De kunne ha kjørt reklamene likt gjennom hele sendingen, men når de får gjort de unna helt tidlig så er jeg fornøyd, utifra forholdene. Men ser gjerne at NRK har OL neste gang. Får ikke OL følelsen av kjedelige og dårlige kommentatorer som ikke kan sakene sine. Fredrik Aukland er et pluss, men bortsett fra det syns jeg ikke det var noe bra. Skytinga var elendig. Skjermbildene og grafikken er også dårlig, men det er vel som du sier ikke tv2 sin feil.

Joda. Jeg er helt inneforstått med at jeg bare må finne meg i at det er sånn den gangen her, men det stopper meg ikke fra å lufte frustrasjon :p

Og skal man velge the lesser of two evils her, så må det bli å få unna reklamedriten helt i børjan av sendinga istedet.

Selv om jeg aller helst skulle sett at dem ikke avbrøyt sendinger i det hele tatt. Om det skjer noe "spennende" eller ikke er egentlig drivende likegylding for et ubestridelig faktum er at TV2 er ikke synske. Vi husker jo alle hvor tidlig Johan Olsson rykka på 5-mila i Val di Fiemme? På et punkt i løpet hvor det i dem siste 5-milene ikke har skjedd noe nevneverdig.

Heldigvis har NRK rettigheter til Falun 2015, verdenscup og etter den blødma her kommer dem nok til å kjøre hardt på å få OL 2018 også.

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men argumentet om at de samme folkene sannsynligvis også klager over NRK avgiften er feilslått. Det er vel her litt av irritasjonen ligger, nemlig at man forventer at en statlig kanal som håver inn lisenspenger også skal kunne tilby denne typen begivenheter. Nå føler vel mange at man betaler lisens for ingenting, og i tillegg blir avspist med reklame på konkurrerende kanaler.

Lenke til kommentar

Ja, men argumentet om at de samme folkene sannsynligvis også klager over NRK avgiften er feilslått. Det er vel her litt av irritasjonen ligger, nemlig at man forventer at en statlig kanal som håver inn lisenspenger også skal kunne tilby denne typen begivenheter. Nå føler vel mange at man betaler lisens for ingenting, og i tillegg blir avspist med reklame på konkurrerende kanaler.

Ja, men samtidig er denne kritikken rettet mot feil folk. Det er NRK som skal refs for dette, ikke TV2. Jeg synes TV2 leverer bra i de idrettene jeg ser på i hvertfall, som er stort sett det meste, bortsett fra kunstløp, kortbane osv.

Reklamepausene er lagt gunstig opp, mener jeg, og har i alle fall til gode å irritere meg over de.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...