Gå til innhold

TV2s OL 2014 satsing

Wheeljack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV2_Thomas_Harald.jpg

Thomas og Harald tar imot medaljevinnere, aktuelle utøvere, støtteapparat, gamle idrettshelter, konkurrenter og utøverfamilie hver kveld gjennom hele OL fra sitt studio i Sotsji. Med seg på laget har de Solveig Kloppen og Truls Svendsen som vil rapportere på ulikt vis fra OL og fra vertslandet Russland.

Lenke til kommentar

Første dag. Ikke merket de store problemene med sendingene til Tv2.

Det som var litt irriterende var under skiskytingen da de noenganger klippet litt snodig, og de burde brukt mye mer bilde i bilde under sprinten.

Men ironisk nok så er det stort sett NRK som produserer skiskytingen for tv2 under OL :p

Lenke til kommentar

Ja, skulle til å kommentere på det. Akkurat produksjonen er faktisk ikke TV2 sin skyld. :p

Men litt merkelig filming som du sier. Dem hadde ikke engang maks fokus på russerene, som en jo skulle tro.

Jeg hadde ingen problemer med live-streamen. Fått stort sett full HD i hele dag, blitt redusert noe av og til, men aldri til et kornete Minecraft-nivå.

Reklamen irriterer meg fortsatt noe helt grenseløst da men. TV2 skal dog ha for at dem valgte å kjøre noen minutter før en eneste løper var kommet på standplass, slik at dem kunne vise hele resten av konkurransen uavbrutt. Men med den stormen av kritikk, edder og galle dem har mottatt på OLs aller første dag så hadde dem vel ikke noe valg.

Lenke til kommentar

Jeg så på nøyaktig én øvelse før TV2 Sumo-abbonementet ble avsluttet. Jeg så på Snowboard Slopestyle, og hver fjerde eller femte utøver ble erstattet av reklame. Jeg var forberedt på at det kom til å bli dårlig, men så dårlig som det faktisk viste seg å bli, det hadde jeg aldri trudd. Faktisk ganske sjokkerende. At ikke hele norge ikke boikotter sendingene kommer kun av at mange ikke veit om noen alternativer.

Herfra og ut blir det til å piratkopiere sendingene fra utlandet. Canada har for eksempel veldig god dekning.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv flere nettlesere også ser du om det fungerer da.

Nei har du sett, fungerer fint i IE. Tenkte ikke tanken da uansett hvor jeg har sett anbefales Chrome varmt som den "mest stabile". Takker!

Hadde det samme problemet her. Fungerte ikke i Google Chrome, men fungerte fin i Internett Explorer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...