BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ok, nå begynner jeg å bli virkelig sur her! Hvordan i huleste skal jeg unngå å få beskjeden om at silverlight har crashed hele tiden? Jeg er så irritert av at det crasher hele tiden! Noe jeg kan gjøre egentlig med det ræva sumo systemet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
3ises Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fantastisk å høre på Kasper Wikestad. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, har prøvd det, men skal se om jeg kan fikse det nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, har prøvd det, men skal se om jeg kan fikse det nå. Fungerer faktisk helt greit (*bank i bordet*) i Chrome for meg, om det hjelper noe? Skru av extensions du ikke bruker kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Thomas og Harald tar imot medaljevinnere, aktuelle utøvere, støtteapparat, gamle idrettshelter, konkurrenter og utøverfamilie hver kveld gjennom hele OL fra sitt studio i Sotsji. Med seg på laget har de Solveig Kloppen og Truls Svendsen som vil rapportere på ulikt vis fra OL og fra vertslandet Russland. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, har prøvd det, men skal se om jeg kan fikse det nå. Fungerer faktisk helt greit (*bank i bordet*) i Chrome for meg, om det hjelper noe? Skru av extensions du ikke bruker kanskje? Fikk det til i Internett Explorer til slutt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Første dag. Ikke merket de store problemene med sendingene til Tv2. Det som var litt irriterende var under skiskytingen da de noenganger klippet litt snodig, og de burde brukt mye mer bilde i bilde under sprinten. Men ironisk nok så er det stort sett NRK som produserer skiskytingen for tv2 under OL Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, skulle til å kommentere på det. Akkurat produksjonen er faktisk ikke TV2 sin skyld. Men litt merkelig filming som du sier. Dem hadde ikke engang maks fokus på russerene, som en jo skulle tro. Jeg hadde ingen problemer med live-streamen. Fått stort sett full HD i hele dag, blitt redusert noe av og til, men aldri til et kornete Minecraft-nivå. Reklamen irriterer meg fortsatt noe helt grenseløst da men. TV2 skal dog ha for at dem valgte å kjøre noen minutter før en eneste løper var kommet på standplass, slik at dem kunne vise hele resten av konkurransen uavbrutt. Men med den stormen av kritikk, edder og galle dem har mottatt på OLs aller første dag så hadde dem vel ikke noe valg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg så på nøyaktig én øvelse før TV2 Sumo-abbonementet ble avsluttet. Jeg så på Snowboard Slopestyle, og hver fjerde eller femte utøver ble erstattet av reklame. Jeg var forberedt på at det kom til å bli dårlig, men så dårlig som det faktisk viste seg å bli, det hadde jeg aldri trudd. Faktisk ganske sjokkerende. At ikke hele norge ikke boikotter sendingene kommer kun av at mange ikke veit om noen alternativer. Herfra og ut blir det til å piratkopiere sendingene fra utlandet. Canada har for eksempel veldig god dekning. Endret 8. februar 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Ja misforstå meg rett... det er fortsatt forkastelig med reklameavbrudd under sånne store mesterskap. Jeg gruer meg virkelig til dem lengre øvelsene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Og OL-gull i reklamepauser går til... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Syntes dem sender for mye sport i reklamesendingane dems... ødelegger hele den gode stemninga med å kose seg med OL jo. Ja... jeg er mildt sagt forbanna! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 De gjør unna reklamepausene i begynnelsen av de lange løpene, så de slipper å kutte når det drar seg til... Blir ingen flere pauser nå. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, den reklamen kunne de ha spart seg for! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kun jeg som blir møtt av svart skjerm på nett-tv siden i morges? Fungerte fint i går, nå nekter den selv etter reinstallasjon av Silverlight Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Prøv flere nettlesere også ser du om det fungerer da. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Prøv flere nettlesere også ser du om det fungerer da. Nei har du sett, fungerer fint i IE. Tenkte ikke tanken da uansett hvor jeg har sett anbefales Chrome varmt som den "mest stabile". Takker! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Svenske Viasat får hørt det dem også. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Prøv flere nettlesere også ser du om det fungerer da. Nei har du sett, fungerer fint i IE. Tenkte ikke tanken da uansett hvor jeg har sett anbefales Chrome varmt som den "mest stabile". Takker! Hadde det samme problemet her. Fungerte ikke i Google Chrome, men fungerte fin i Internett Explorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå