Patrick123 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Krass kritikk fra samtlige hold mot Skappel sin debut som kommentator http://www.vg.no/sport/ol-2014/artikkel.php?artid=10121816 Jeg så ikke kunstløp, men forstår de godt. Det blir vel som å ha en hoppkommentator som er helt i hundre over at noen setter nedslag. Jeg har hele tiden ment at TV2 har "tatt seg vann over hodet" for å si det på dne måten. De har, i motsetning til NRK, ingen kommentatorer (som jeg vet om) med vinteridrettsbakgrunn og/eller -kompetanse bak seg. Det gjør at valgene virker litt tilfeldige og malplasserte (Skappel i kunstløp, Wikestad, osv.). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hørte hun ble slaktet som faen overalt jeg og. Ellers har jo Wikestad faktisk kommentert noe snowboard forrige sesong. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Bredeli har i alle fall jobbet med vintersport før i tiden. Langrenn, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Heldigvis er kunstløp en øvelse jeg kommer til å se på Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/mesterskap/Telefon--og-Twitter-storm-etter-Skappels-kunstlopdebut-417055_1.snd#.UvQE3eGMOQI artig argument TV 2 bruker for å forsvare hvorfor kunstøp sendinga var unde paret angående kommenteringa. "– Mye er ikke klart før i siste liten på absolutt alle arenaer. For eksempel ble kablingen i slopestyle-anlegget endret i natt, ingenting var klart før det var fem minutter til sending. Dette stiller store krav til alle kommentatorene, sier Espeland." Og jeg som trodde erfaring og lang fartstid som kommentator var viktigst. Å håpe rett inn i kommentator rollen er ikke noe man behersker i en fei, noen trenger år før de behersker rollen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Var innom sendingen og fikk med meg litt av den flåsete kommenteringen, men visste ikke at det var Dorthe som kommenterte før i etterkant. Synes hun bør holde seg til God Kveld Norge, for dette var bare triste saker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg skal i alle fall melde meg på NM i langrenn og bli ekspert kommentator til neste OL. For det er der TV2 har lagt listen. Egentlig litt overrasket over at Petter Solberg ikke kommenterer alpint, med tanke på at han er glad i fart. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Hahaha! Godt sagt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Who cares about kunstløp 3 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Who cares about kunstløp Tror kunstløp er den individuelle grenen i vinter-OL som pleier å ha høyest antall TV-seere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Who cares about kunstløp Folk som ikke er nordmenn for starters. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Who cares about kunstløp Jeg vil tippe de som liker kunstløp. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Who cares about kunstløp Tror kunstløp er den individuelle grenen i vinter-OL som pleier å ha høyest antall TV-seere. Men ikke i Norge. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Håper at NRK tar OL tilbake ved neste OL, please!!! Hater tv2, de gidder ikke engang å tekste. Hvordan skal jeg da få fulgt med OL? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Litt seint kanskje men... Vil kaste reklamen ut av OL-øvelser Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, de har jo bare sittet i regjering i åtte år og formet reglene vi har i dag..... Idioter. 3 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, de har jo bare sittet i regjering i åtte år og formet reglene vi har i dag..... Idioter. +1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Noen som har tatt turen innom TV2 og NRKSport sine Facebooksider og kikka på veggene dems? Det er nesten popkorn-verdig og lese alle raserianfallene der. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Synd dette ikke går på NRK.. (Har de ingen rettigheter i det hele tatt?)... TV2-sendingene blir for amatørmessige og jeg savner de gode kommentatorene. Kommer til å bli mindre interesse for OL generelt fordi det går på TV2, dessverre. OL har allmennkulturell interesse og burde gått reklamefritt på NRK. Uff 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jo, de har noen rettigheter. Gode gamle radioen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå