Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Akkurat sprinten er jo ikke krise for der er det opphold av konkurransemessige grunner. Mye verre når de skal hoppe inn og ut av konkurranser som er live. Hvordan vet TV2 når en eller annen russer rykker? - Mange frykter reklameavbruddene under sendingene. Gjør du? - Langrenn og skiskyting er eksempler på idretter som ikke er bygd opp for kommersielle kanaler mens ishockey og curling og snowboard og alpint og hvem det skal være har brudd for reklame. Men seerne er vante med å få med seg alt, og løypene er lagt opp slik at man ser løperne omtrent hele tiden. Er du i reklame når de går på trynet eller en skiskytter er på standplass, så er det en katastrofe. Det må ikke skje. Men vi er nå en gang en kommersiell kanal, og i løpet av femmila må vi vise reklame. Slik er det bare. http://www.aftenbladet.no/100Sport/mesterskap/Er-vi-i-reklame-og-en-utover-gar-pa-trynet_-er-det-katastrofe-416840_1.snd#.UvN2zvl5Pik Endret 6. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Nordmenn er bare så jævlig bortsjemt. At det er 3-4 minutter pause av og til når det ikke skjer noe viktig, er vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jo. Det kan være et problem uten at noen er bortskjemte. 9 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Wikestad var forferdelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Se på den positive siden, vi slipper han i PL de neste ukene. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Wikestad er klasse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg synes Wikestad gjør en god jobb. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 En eller annen fyr burde tungekysse Wikestad slik at KGB burer han inne i akkurat nok tid til at mesteskapet er over. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Skappel og svensken var jo Helt katastrofe! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Wikestad bra jobb? Under løpet til Ståle Sandbach så kunne hvem som helst, jeg gjentar, HVEM SOM HELST ha kommentert. Etter hvert triks sa han bare "Ja" "Jaaaa" og "JAAAA". I tillegg så er han egentlig ubrukelig og vond å høre på. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Wikestad hadde jo ikke trengt å vært der. Han duden som kommenterer vedsiden av er jomer enn nok... Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Nordmenn er bare så jævlig bortsjemt. At det er 3-4 minutter pause av og til når det ikke skjer noe viktig, er vel ikke noe problem? På hvilken måte er man bortskjemt dersom man betaler 2,5k i året (Kringkastingsavgift) for å slippe reklame under sending? 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Noe som kan gå er jo å ha NRK radio (eventuelt NRK sport via DAB/Internett) på øret, og se bildene fra TV2 hvis kommentatorene ikke faller i smak. Jeg sliter fortsatt litt med å høre for meg Alsaker kommentere alpint Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Alsaker i alpint høres ikke så dumt ut syns jeg. Lysår bedre enn Lystad på Nrk hvertall (hvis han er der nå lenger) Sluttet å se alpint på Nrk bare på grunn av Lystad. Ble rett ut sjuk av å høre den stemmen der. Endret 6. februar 2014 av Delvis Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kan godt hende det er nevnt tidliger i tråden, men spør allikevel. Hvordan er det med nett-streaming av OL? Må jeg betale for TV2-sumo (eller hva det nå enn heter) for å få sett på OL? Skal på hytta i vinterferien og vil gjerne få med meg OL, men gidder ikke å betale hvis jeg må binde meg i et helt år eller lignende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Registrere deg og du får gratis i én måned. Ikke bindene.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Komme ut av hulen du bor i nå TV2 gir deg gratis sumo i en måned. Bare å legge inn kredittkort/velge faktura og betale 0 kroner. Melde deg av igjen umiddelbart og ha en mnd med sumo gull/pluss whatever. https://sumo.tv2.no/kjoep/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Betsilte gratis Sumo gull i går. Ser på strømsgodset nå Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kommentatorene er det siste jeg bekymrer meg over, egentlig. Det er klart, det blir rart uten de vandte NRK-kommentatorene, og de kommer sikkert til å få klager for de minste feil som gjøres. Personlig synes jeg TV2 er gode på sport, og er flinke til å lage gode produkter på det de satser på. Tippeligaen er ikke det samme som den gang TV2 satset for fullt, for eksempel. Tour de France, et annet eksempel. Reklamepausene blir nok fort irriterende i lengden, og det blir selvsagt rart å høre de vanlige fotball- og sykkelkommentatorene kommentere vintersport. Men de fleste av de synes jeg er flinke, og personlig er jeg mest skeptisk til Bredeli, da jeg synes han er slitsom i utgangspunktet. Om jeg skulle valgt, så ville jeg valgt Nrk foran TV2 for vinter-OL, men jeg tror ikke mesterskapet vil overskygges av dette uansett. 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ah, deilig å se at det var andre enn meg som fortvilte seg over Wikestad idag. Absolutt alle i hele Norge kunne klart å gjort jobben hans idag, og 99% ville gjort det bedre fordi de ikke har den forferdelig stemmen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå