Delvis Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Åå.. dette visste jeg ikke. Akkurat at vi får andre kommentatorer i langrenn kan neppe bli verre, for de som er der nå i NRK er jo til å sovne av. Slår helst over på SVT jeg på langrenn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hva er galt med de på NRK? Synes de er flinke til å informere og skape god stemning jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Litt mer info om TV2s satsning: http://www.tv2.no/2014/01/16/sport/ol/vintersport/sotsji/5219594#.UtlqQWTsRgc De sier ingenting om reklame, men jeg har troen på at dette blir tidenes OL på tv. Flere gode kommentatorer, spennende sidekicks ("eksperter") og jeg tror underholdningsfaktoren blir mye bedre hos TV2 enn i NRK. Klarer de å time reklamepauser riktig, så tror jeg folk kan leve med det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hva er galt med de på NRK? Synes de er flinke til å informere og skape god stemning jeg. I langrenn? Det er vel en smaksak, men jeg syns de pjatter og chadrer for mye i et sett om alt mulig annet enn det som skjer. Greit med litt sånn, men de gjør så mye at det blir surrete og trettende. De i skiskyting er til gjengjeld helt suverene. Ola på standplass og det der. Blir vanskelig erstatte de. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Blir uansett ikke bedre enn med Herwig Carlsen og Rike. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Blir uansett ikke bedre enn med Herwig Carlsen og Rike. Legender. Men syns den nye gjengen nå er blitt gode arvtagere. De blir bedre og bedre Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 TV2 Kan ikke garantere feilfritt OL Kjenner jeg bare blir mer og mer provosert over at NRK ikke har rettighetene i år. Husker Vancouver hvor dem hadde en silverlight-app som streama i full HD. Uten at jeg følger mest med på fotball så har jeg da fått med meg at det er langt fra første gang at denne tjenesten til TV2 svikter i tide og utide. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 NRK's siste OL har vært fabelaktige. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg kommer å klikke så inni satan om Sumo skal kollapse like mye under OL som de har i det siste ellers. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Tror muligens jeg kommer til å velge EuroSport når det kommer til curling. For meg er Thoralf Hognestad lyden av curling, og da kan jeg godt overleve noen litt lengre (og antakeligvis hyppigere) reklamepauser på ES. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Vell håper at det samme nettstedet som sendte live fra sommer ol sender live fra vinter ol. ( Var ingen kommentatorer ) Endret 1. februar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sumo har jeg bare dårlige erfaringer med, så det bruker jeg aldri mer penger på. Om jeg skal se noe fra OL, satser jeg på BBC nett-tv i stedet, som ikke koster en krone(bortsett fra VPN). Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sumo har jeg bare dårlige erfaringer med, så det bruker jeg aldri mer penger på. Om jeg skal se noe fra OL, satser jeg på BBC nett-tv i stedet, som ikke koster en krone(bortsett fra VPN).Har ingen erfaringer med BBC og vintersport, men veit du om de dekker "alt"? Alternativet du skisserer er høyst aktuelt for meg og. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Skjønner ikke hvorfor folk dømmer TV2 nord og ned før de har fått prøve seg. De er vant til å motbevise kritikerne, og jeg tror de kommer til å levere et meget godt OL-opplegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sumo har eksistert en stund. Og når de ikke klarer premier League engang, hva tror du folk tenker da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg skjønner kritikken, men la de få komme i gang før dere klager... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sumo har jeg bare dårlige erfaringer med, så det bruker jeg aldri mer penger på. Om jeg skal se noe fra OL, satser jeg på BBC nett-tv i stedet, som ikke koster en krone(bortsett fra VPN).Har ingen erfaringer med BBC og vintersport, men veit du om de dekker "alt"? Alternativet du skisserer er høyst aktuelt for meg og. http://www.bbc.com/sport/winter-olympics/2014/schedule/2014-02-08 Ville nok uansett gått for Tv2. Sier seg selv at dekningen på typiske "norske" idretter er bedre dekket på norsk TV. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tror TV2 kommer til å gjøre en fin jobb bare de begrenser reklamen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvis De får til å sende signalene sine så blir det knall. Kun sumo eg er bekymret for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Selve sendingen til tv2 blir sikkert gode nok, selv om det er med grøss og gru jeg husker forrige gang tv2 hadde ski-vm. Det er den tekniske kvaliteten over nett-tjenesten til tv2 som er for dårlig, og jeg er ikke villig til å kaste bort flere penger på den. Da er BBC det beste alternativet, som sender alt direkte på nettet med sine seks HD-streams + 2 tv-kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå