Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bredeli slet jeg også med, syns hele engasjementet hans ble noe noe falskt. Ellers er jeg positivt overraska over hele OL-dekningen til TV2.Noen som fikk noe særlig med seg FC Sotsji på kveldene? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) FC Sotsji syns jeg var fantastisk. Var skeptisk i starten, da jeg ikke liker de to programlederne. Men syns de gjorde det vedlig bra, med et useriøst program på slutten av kvelden. Sammen med Senkveld gjorde de underholdningsbiten av OL mye bedre enn NRK noen gang har klart. Veldig positiv til det de har gjort der, med en litt uhøytidelig tilnærming til hele OL-sirkuset. Endret 24. februar 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 FC Sotsji syns jeg var fantastisk. Var skeptisk i starten, da jeg ikke liker de to programlederne. Men syns de gjorde det vedlig bra, med et useriøst program på slutten av kvelden. Sammen med Senkveld gjorde de underholdningsbiten av OL mye bedre enn NRK noen gang har klart. Veldig positiv til det de har gjort der, med en litt uhøytidelig tilnærming til hele OL-sirkuset. What? Schau og Aune er jo fantastiske! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skal innrømme at jeg ikke har sett mye av de før, men som sagt ble jeg imponert. Er ikke det grann "negativ" til de to lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Helt enig. Fc sotsji var utrolig bra. Behagelig program. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Så ikke på noen av TV 2 sine tilleggsprogrammer i år. Så kun på NRK sin versjon av OL studio og det var det. Endret 24. februar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 FC Sotsji var høydepunktet for meg hver kveld. En av de tingene som gjorde det gledelig at det var TV2. Langrenn og skiskyting synes jeg de var heller dårlig på i forhold til NRK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå