PhelpsTransposed Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Mistenker at tv2 kommentatorene er for "gamle" og "trege" til å takle å kommentere jaktstart. Synes hver sending med jaktstart har gått veldig dårlig da de ikke klarer å formidle ting som skjer underveis, og ofte begir seg ut på så lange diskusjoner/setninger at de ikke får rapportert om ting underveis, og ikke klarer å henge med på det produksjonen viser. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 OL 2014 er en gedigen norsk nedtur på tvers av nesten samtlige disipliner og enkeltøvelser. Forklaring? Gjetter på Herrens Straffedom for å ha flytta TV-sendingene fra NRK til TV2. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Nå har det gått noen øvelser siden åpningshelga, og jeg må si at det har blitt mye bedre med tanke på når reklameavbruddene legges til. Øvelsene (som jeg har sett ihvertfall) har blitt sendt i sin helhet, med reklame før og etter, mellom intervjuer og andre innslag og det har jeg ingen problemer med. Litt synd at det omtrent måtte en folkeaksjon til, og at dem ikke skjønte dette på forhånd. Spesielt med en skinasjon som var veldig skeptiske til satsinga i utgangspunktet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg og må si at jeg synes reklamen har blitt mye bedre, og jeg legger knapt nok merke til den lenger, noe som må betraktes som positivt. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Nå har det gått noen øvelser siden åpningshelga, og jeg må si at det har blitt mye bedre med tanke på når reklameavbruddene legges til. Øvelsene (som jeg har sett ihvertfall) har blitt sendt i sin helhet, med reklame før og etter, mellom intervjuer og andre innslag og det har jeg ingen problemer med. Litt synd at det omtrent måtte en folkeaksjon til, og at dem ikke skjønte dette på forhånd. Spesielt med en skinasjon som var veldig skeptiske til satsinga i utgangspunktet. Flere av de første øvelsene var også helt uten reklameavbrudd. Tror det er veldig avhengig av hvor lang sendingen er og hva slags øvelse det er (hvor godt det passer med pause). Lenke til kommentar
hightow Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Et poeng er at det var annonsørene, og ikke TV2, som har sørget for mindre reklameavbrudd. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg er stort sett fornøyd med kommentatorene til TV2, men jeg klarer ikke de som intervjuer utøverne på arenaene. Stian Glipp er jo et kapittel for seg selv, men spesielt han sørlandsgjøken i alpinbakken er så ufattelig dårlig at jeg er nær ved å kaste opp hver gang han stiller et spørsmål til noen. Han er så nær "Hva føler du nå?" som det er mulig å komme uten å faktisk ytre disse ordene. Helt ubrukelig. Han er reporternes tilsvar til vitser du finner i kransekakepynten. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Et poeng er at det var annonsørene, og ikke TV2, som har sørget for mindre reklameavbrudd. På hvilken måte? Har de trukket reklamen, står jo TV2 fritt til å fylle plassen med andre reklamer. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 De hadde jo fått massiv kritikk i forkant pga. alle reklamepausene, og det skjedde ingen endring før annonsørene kom på banen. Nå vet jeg ikke hvordan TV-reklamen fungerer, men antar det skrives kontrakter om når og hvem som skal ha sin reklame til hvilke tider. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Et poeng er at det var annonsørene, og ikke TV2, som har sørget for mindre reklameavbrudd. På hvilken måte? Har de trukket reklamen, står jo TV2 fritt til å fylle plassen med andre reklamer. De følte det var negative reklame pga. folk bare klagde på reklamen uansett. Telenor reklamen gikk jo i ett kjør. Så tipper de valgte å ikke sende den midt under løp for å unngå at folk regelrett skulle hate telenor for det. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Et poeng er at det var annonsørene, og ikke TV2, som har sørget for mindre reklameavbrudd. På hvilken måte? Har de trukket reklamen, står jo TV2 fritt til å fylle plassen med andre reklamer. De følte det var negative reklame pga. folk bare klagde på reklamen uansett. Telenor reklamen gikk jo i ett kjør. Så tipper de valgte å ikke sende den midt under løp for å unngå at folk regelrett skulle hate telenor for det. TV2 kunne jo valgt å fylle den reklamespotten med annen reklame. Nok av firma som ønsket de plassene. Med mindre Telenor betalte TV2 for å ikke sende reklame i den spotten da. Akkurat det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Telenor hadde vel betalt for de sikkert, og kan tenke meg at de spottene er ganske dyre også. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hva med Falun vm....blir det tv2 sirkus da også? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 NRK har rettighetene til Ski-VM i Falun. Jeg så at NRKSport kommenterte det spørsmålet på facebooksidene dems for et par uker sida. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skal bli godt å få det "hjem" igjen! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 "Vi er straks tilbake" ...om tidligst 4 år! Deilig!! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 NRK har rettighetene til Ski-VM i Falun. Jeg så at NRKSport kommenterte det spørsmålet på facebooksidene dems for et par uker sida. Det er ett lyspunkt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 "Vi er straks tilbake" ...om tidligst 4 år! Deilig!! *Om to år i Rio. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Helt greit, sommer OL kan de få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå