JokerN_ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Neuer, Ramos, Ronaldo og Neymar kan tydeligvis heller ikke engelsk. Ronaldo kan engelsk, resten er det kanskje værre med ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Hva faen ser eg på? Er en mann som ingen forstår der oppe nå HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jaaaaaaaaa, det er nooook nåååååååå Endret 13. januar 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Pls.. bare hopp videre til utdelingen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Neuer, Ramos, Ronaldo og Neymar kan tydeligvis heller ikke engelsk. Sånn går det når man er rebelsk og spiller fotball i skoletiden. Sikkert det som må til for å bli best. Ronaldo kan helt flytende engelsk. Prater bedre enn flere engelskmenn jeg har hørt. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hva faen ser eg på? Er en mann som ingen forstår der oppe nå HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jaaaaaaaaa, det er nooook nåååååååå Allitd morro med de gamle legende som begynner å bli litt småsenile skal opp på podiet og dele ut pris eller trekke kuler.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg tror dere blander Ronaldo og Cristiano Ronaldo. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ronaldo kan helt flytende engelsk. Prater bedre enn flere engelskmenn jeg har hørt. La oss ikke overdrive. Han kan helt ok og forståelig engelsk. Han snakker ikke bra engelsk overhodet. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hahahah for et navn, tokyo sexwhale eller noe Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Mange midtbanespillere som har vært bedre en Xavi og Iniesta i 2013.. Xavi og Iniesta havner sikkert på det laget her etter de har lagt opp og.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Haha, måten han prisutdelern tok av seg brillene på før filmen om Afghanistan begynte. Som tatt ut av en Hollywood-film Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Allitd morro med de gamle legende som begynner å bli litt småsenile skal opp på podiet og dele ut pris eller trekke kuler.. Var moro en stund..ble nesten litt flau på slutten.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg tror dere blander Ronaldo og Cristiano Ronaldo. Ah, jeg tok en pause fra sendingen etter at laget ble annonsert. Trodde det var snakk om Cristiano. My bad. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Fy faen for en tragisk utdeling. Håper de får inn 5 stykker til som ikke prater engelsk før de deler ut gullballen please Endret 13. januar 2014 av Trollface Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ah, jeg tok en pause fra sendingen etter at laget ble annonsert. Trodde det var snakk om Cristiano. My bad.Utifra at det bare var nevnt dagens helter, går jeg utifra at de snakket om CR. At gamle Ronaldo ikke kan engelsk er vel ikke noe sjokk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 La oss ikke overdrive. Han kan helt ok og forståelig engelsk. Han snakker ikke bra engelsk overhodet. Sa ikke at han prater bra engelsk, men at han prater flytende og bedre (=mer forståelig) enn flere engelskmenn (sikter til scouserne Carragher og Rooney blant annet). Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Dødskjedelig, når får ronaldo prisen? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ronaldo kan helt flytende engelsk. Prater bedre enn flere engelskmenn jeg har hørt. Jeg tenker på brasilianske Ronaldo. Han og Neymar ble intervjuet på portugisisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Xavi og Iniesta havner sikkert på det laget her etter de har lagt opp og.. Sammen med Ramos og Alves. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvis ikke Zlatan får denne, så lol. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Zlatan må vel vinne denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå