Corey Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Det har vel vært mye av problemet tidligere også. Messi har vært bedre, men allikevel så sutrer folk over at han vinner og drar opp hvor "fikset" alt er. Slik jeg ser det har folk klaget over at premissene for hvorfor Messi har vunnet har forandret seg. Feks. det ene året vant han pga han vant titler, men Ronaldo scoret flere mål og avgjorde flere kamper. Det andre året vant Messi pga han scoret flere mål og avgjorde flere kamper, når Ronaldo vant titler. Edit: Liaf Endret 14. januar 2014 av Corey Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor folk blander inn dette med titler og topscorer osv. Det er 3 stk fra hver nasjon som avgir stemme. En journalist (gud vet hvem?), landslagssjef og landslagskaptein. De gir stemmer ut i fra hvem de mener har vært best, og mange av dem gir helt sikkert stemmer uten å sett en jævla kamp av den de gir stemmen sin til. Hvor mange kamper med Bastian Schweinsteiger har Hangeland sett de siste årene? Tipper han typisk har sett ham i mesterskap og i en og annen CL-kamp. Ronaldo og Zlatan taper nok en del stemmer på grunn av sin væremåte, mens Messi i stor grad kunne vært skadet et helt år og likevel fått en haug med stemmer. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Mer tull rundt stemme i Ballon d'or kåring, ifølge ulike aviser: ''Landslagssjefer raser mot Gullball-utdeling og hevder stemmene er feil'' http://www.dagbladet.no/2014/01/18/sport/gullballen/lionel_messi/cristiano_ronaldo/fotball/31334204/ Åtte landslagssjefer som reagerer. Utdrag: - Jeg stemte på Cristiano som vinner, Messi som toer og Ribery på tredje. Ikke på Lewandowski, sier Buzzetti. Albanias sjef sier følgende: - Jeg ga fem poeng til Ronaldo, tre til Messi og ett til Ibrahimovic. Jeg ga ikke fem til Ibrahimovic. Det her er drittprat og løgn, sier Albanias landslagssjef Giovanni Di Biasi til Mundo Deportivo, ifølge Expressen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ingen hemmelighet at FIFA er korrupt. Utrolig mye smusk som foregår der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Men jeg kan ikke skjønne hvorfor FIFA skulle endre disse stemmene når stemmene uansett blir gjort tilgjengelig for alle. Hadde de vært anonymt kunne jeg skjønt det. Håper de at de som har stemt ikke bryr seg? Endret 18. januar 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Akkurat det jeg heller ikke skjønner. Har jo blitt forandret litt på rekkefølgen, noen spillere er satt inn og noen tatt ut. Jeg ville i hvert fall reagert. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) En film laget av SkySports før Ballon d'Or.Ingen over, og ingen ved siden av - http://www.youtube.com/watch?v=8Z1E5v874wg Endret 25. januar 2014 av Sending! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå