Studenten! Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe Microsoft Office Surface 2 64gb. Det er oppgitt at den kommer med Microsoft Office 2013 Home and Student RT Preview. Jeg trodde tidligere at Microft office var forhåndsinstallert i nettbrettet, altså at man ikke trengte å installere det på nyy. Men når det står "preview", betyr ikke det at det bare er en "prøvepakke", altå som bare varer i en måneds tid? Det er jo typisk for alle PC'er... Og så må man kjøpe Office seperat for å få det installert dersom man har behov for Office etter denne perioden... Eller betyr det som jeg trodde i starten, at Office er installert "for evig og alltid!? Altså at det ikke bare er snakk om en "prøveperiode"? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
FWD Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg har selv kjøpt en Surface 2 32GB, og Office 2013 er inkludert (full versjon, "for evig og alltid"). Det følger også med 200GB lagring på Skydrive. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Ah herlig! Tusen takk! Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Surface 2 kommer med Office RT gratis ferdig installert. Det vil si touchversjon (vanlig versjon, men også med god støtte for touchbruk) av Word, PowerPoint, Excel, Outlook og OneNote. Kjøper du MS Surface Pro 2 følger ikke Office med, da office behovet varierer for de som kjøper denne, og mange har allerede en bedrift med volumlisens på MS Office. Edit: Når det gjelder 200GB Skydrive lagring inkluderes dette for Surface 2 første 2 årene. Det følger også med en Skype pakke de første to årene med ringing til landlinjer og diverse. Endret 17. november 2013 av Camorra Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Tusen takk for utfyllende svar! http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/MSSURF7ZR10/microsoft-surface-10-6-nettbrett-windows-rt Det er denne jeg skal ha; så denne er "vanlig" M Surface, altså ikke "pro" som ikke har full pakke?! Takk igjen! Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ikke vært å kjøp Surface RT - kjøp Surface 2! Koster 1000 kroner mer, men har mye bedre innmat enn forgjengeren, bedre skjerm samt flipstand med to forskjellige nivåer. Surface RT og Surface 2 er nettbrett, som kjører Windows 8.x RT. Surface Pro 2 er en bærbar datamaskin, men i et nettbret-format. Denne kjører full Windows 8.1 og har mye kraftigere innmat med 4/8gb ram, SSD-harddisk og i5 prosessor. Endret 19. november 2013 av Camorra Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Tusen takk for svaret! Tror egentlig ikke jeg trenger noe særlig mer "innmat" enn det billigere brettet har... Skal bare bruke den til skole, og alt jeg egentlig trenger er internett og Microsft office Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå