Gå til innhold

Microsoft Office 2013 Home and Student RT Preview

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe Microsoft Office Surface 2 64gb.

Det er oppgitt at den kommer med Microsoft Office 2013 Home and Student RT Preview.

Jeg trodde tidligere at Microft office var forhåndsinstallert i nettbrettet, altså at man ikke trengte å installere det på nyy.

Men når det står "preview", betyr ikke det at det bare er en "prøvepakke", altå som bare varer i en måneds tid? Det er jo typisk for alle PC'er... Og så må man kjøpe Office seperat for å få det installert dersom man har behov for Office etter denne perioden...

Eller betyr det som jeg trodde i starten, at Office er installert "for evig og alltid!? Altså at det ikke bare er snakk om en "prøveperiode"?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Surface 2 kommer med Office RT gratis ferdig installert. Det vil si touchversjon (vanlig versjon, men også med god støtte for touchbruk) av Word, PowerPoint, Excel, Outlook og OneNote.

Kjøper du MS Surface Pro 2 følger ikke Office med, da office behovet varierer for de som kjøper denne, og mange har allerede en bedrift med volumlisens på MS Office.

Edit: Når det gjelder 200GB Skydrive lagring inkluderes dette for Surface 2 første 2 årene. Det følger også med en Skype pakke de første to årene med ringing til landlinjer og diverse.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Ikke vært å kjøp Surface RT - kjøp Surface 2! Koster 1000 kroner mer, men har mye bedre innmat enn forgjengeren, bedre skjerm samt flipstand med to forskjellige nivåer.

Surface RT og Surface 2 er nettbrett, som kjører Windows 8.x RT. Surface Pro 2 er en bærbar datamaskin, men i et nettbret-format. Denne kjører full Windows 8.1 og har mye kraftigere innmat med 4/8gb ram, SSD-harddisk og i5 prosessor.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...