Arne M Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er det fler enn meg som har problemer med å finne ting på FotoVideo hjemmeside ? Søker etter 55-250 STM. Skulle tro dette var telezoom. Får opp en side, blar til side 2 og får opp blank side. Skjedd stort sett hver gang jeg søker etter noe at er det ikke på første side kommen skjelden side 2 opp, eller side 3. Sikker greit for Japan foto for nå handler jeg der Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Kan være ålreit og legge ved en link til siden du ikke får opp, enklere og sjekke om det er siden eller nettleseren din som trøbler. Jeg pleier og gå igjennom prisguiden og da finner jeg storsett sidene, her er 55-250 STM hos FV Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Fotovideo har med den nye siden sin ødelagt nesten like mye som JapanPhoto sin. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg prøvde å bla meg fram til objektvet og ble fort møtt med blanke sider. Hvis jeg søker etter det i søkefeltet så dukker det opp med en gang. Så de har noen problemer med systemet sitt. Som forrige post antyder så ikke ha for store forhåpninger til JP, de har hatt råtne websider siden forrige årtusen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Jeg prøvde å bla meg fram til objektvet og ble fort møtt med blanke sider. Hvis jeg søker etter det i søkefeltet så dukker det opp med en gang. Så de har noen problemer med systemet sitt. Som forrige post antyder så ikke ha for store forhåpninger til JP, de har hatt råtne websider siden forrige årtusen. Ja, det var ikke lett og bruke spesifikke søkerkriterier som FV har lagt, ente til slutt med 3 objektiver og ingen av de stemnte med søkerkriteriene Søker man på Canon>telezoom får man bare 8treff ved bruk av søkekriteriene. Endret 17. november 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Ja, det var ikke lett og bruke spesifikke søkerkriterier som FV har lagt, ente til slutt med 3 objektiver og ingen av de stemnte med søkerkriteriene Søker man på Canon>telezoom får man bare 8treff ved bruk av søkekriteriene. Sikkert greit å bruke prisguiden, men skal vel være mulig å finne det på hjemmesiden også. Har de overhode noen kvalitetssikkring av siden. Tragisk at Japan nå har den beste siden av de to, og den er langt i fra bra. Endret 17. november 2013 av Arne M Lenke til kommentar
se# Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Sikkert greit å bruke prisguiden, men skal vel være mulig å finne det på hjemmesiden også. Har de overhode noen kvalitetssikkring av siden. Tragisk at Japan nå har den beste siden av de to, og den er langt i fra bra. Tror de la om for noen dager siden, siden det har FV's søkefunksjon bare returnert tull, eneste jeg får til å virke er tekstsøket, hvis man vet en del av produktnavnet så går det an å søke der. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 He He. Fikk epost om at de feirer ny nettbutikk. Men hjemmesiden funker forsatt ikke helt. Søker man på noe som blir 2 sider eller mer, er det blank andreside. Tror de feirer for tidlig. Skulle tro det levde av å selge litt på nettet også, eller selger de så mye over disk at de ikke bryr seg. Lenke til kommentar
se# Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 He He. Fikk epost om at de feirer ny nettbutikk. Men hjemmesiden funker forsatt ikke helt. Søker man på noe som blir 2 sider eller mer, er det blank andreside. Tror de feirer for tidlig. Skulle tro det levde av å selge litt på nettet også, eller selger de så mye over disk at de ikke bryr seg. Hadde de ikke hatt mye nettsalg ville de nok ikke brukt ressurser på ny nettbutikk, er nok innkjøringsproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå