QWERTY123123 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Har dessverre prøvd ut mine teknologiske evner vedr. filtyper og mappealternativer, noe som resulterte i et stort problem. Jeg åpnet Windows Utforsker, valgte verktøy og mappealternativer. Så bladde jeg bortover på de "emnene" øverst til filtyper, og trykte Avansert på Filmappe. Der fucka jeg det til skikkelig slik at når jeg dobbeltklikker på en mappe kommer det bare opp: Det jeg lurer på nå, er hva i alle dager jeg skal gjøre for å fikse dette her. På forhånd takk! Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hjelp? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Handlinger på "filmappe" hos meg er kun: find mens det på "mappe" er: open og explore Prøv å fjern alt det andre..og prøv og post på riktig sted neste gang! :wink: Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Uhum.. Når jeg prøvde med _find_, åpnet det seg et søkevindu.. Det går heller ikke an å fjerne de andre knappene. Synes det var litt rart.. Beklager feilpostingen, men var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste.. Takk for hjelpa i allefall! : ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 1. Feilpostet - Hører hjemme i Windows eller lignende. 2. Ikke legg bilder rett i innlegget. Bruk link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg