Gå til innhold

Respekt til Microsoft, gjør slutt på fanboyismen.

Dingdongdata

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor Sony fan og har aldri hatt noe nært forhold til Xbox. Dette bildet syntes jeg var ordentlig og respektfullt av Microsoft. Hva tenker dere? Diskuter.

Bildet ble postet på deres offisielle Facebook side i forbindelse med PS4-utgivelsen i USA.

1465111_10152002504111023_856544826_n.pn

Endret av henrste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor Sony fan og har aldri hatt noe nært forhold til Xbox. Dette bildet syntes jeg var ordentlig og respektfullt av Microsoft. Hva tenker dere? Diskuter.

Bildet ble postet på deres offisielle Facebook side i forbindelse med PS4-utgivelsen i USA.

1465111_10152002504111023_856544826_n.pn

Kan ha noe med at Sony har hatt problemer med launchen sin også.

Lenke til kommentar

Kan ha noe med at Sony har hatt problemer med launchen sin også.

Bildet ble postet før problemene dukket opp.

Phil Spencer, Albert Penello og Larry Hryb fra MS sendte også sine gratulasjoner via Twitter. Jeg forventer at Sony kommer til å gjøre det samme når Xbox One blir lansert. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket så var det fansene til selskapene som var ufine mot hverandre - ikke selskapene selv.

Så for min del virker dette helt normalt. Verken Microsoft eller Sony har noen av de karakteristiske fanboy-trekkene. Det er bare alle rundt dem som tar helt av :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket så var det fansene til selskapene som var ufine mot hverandre - ikke selskapene selv.

Så for min del virker dette helt normalt. Verken Microsoft eller Sony har noen av de karakteristiske fanboy-trekkene. Det er bare alle rundt dem som tar helt av :p

Nei, selskapene nøyer seg stort sett med å være ufine mot kundene :)

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er folka rundt som oppfører seg noe ekstremt ja, veldig fin tone av MS.

Håper MS får en riktig så bra launch, forhåpentligvis ikke like mye tekniske problemer i starten da.

Har ikke noen spesiell tilknytning til noen av leirene, hvorfor noen skulle ha det, er for meg uforstålig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...