Jan Egil Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Titt tei - god søndag til alle på akam.no! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har så sans for disse Ekorn'a..her har du fått fanget ett slikt øyeblikk. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det var fin bilde Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Takk skal dere ha, Jan Erik og Shujah! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei Jan Egil. En hyllest til Alf Prøysens vise, ..... og hopp og sprett, og tjo og hei, og fire kvister deler seg. Så kommer Nøtteliten, "her er jeg" Vakkert bilde av Nøtteliten Jan Erik Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei, Jan Egil. Fantastisk timing, og et utrolig sjarrmerende bilde ! Dybdeskarphetsområdet er HELT perfekt, og både farger og lys er så bra som man kan ønske. Etter oppfordring har jeg aktivert den kritiske sansen, men det er ikke lett å finne noe å kritisere her, men jeg tror jeg ville ha beskåret bildet litt mer, for å få "mer ekorn og mindre bakgrunn", men beholdt formatet. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Tittei, her er jeg, hehe. Artig bilde. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dette er som det ofte er hos deg - et blinkskudd. Utrolig artig at du knipser akkurat i det det titter frem. Enig med Albert at det kunne ha vært litt mer beskjært. Det er så skarpt og fint at ekornet godt tåler enda mer nærbilde. Hilsen Olav Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 DAGENS BILDE: Hvordan går det an å ikke bli sjarmert av disse lodne pelsdottene? Og denne karen må virkelig kunne sies å være blant de aller mest sjarmerende der ute. Et fantastisk uttrykk som får frem nysgjerrigheten og lekenheten til dyret. Komposisjonen er også en fulltreffer, hvor plasseringen av ekornet gir bildet mye mer liv enn en sentrert plassering ville ha gjort. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Gratulerer med dagens bilde. Vel fortjent! Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Takk til nye kommentatorer, og ikke minst til HelloKjersti og kåringen av dagens bilde. Artig! Tusen takk! Kompetente fotografer har uttalt seg om tettere beskjæring. Dette har jeg stor respekt for. Jeg var bevisst på plasseringen av sjarmøren i bilderuta og beskjæringen og ønsket å ha med mye bakgrunn fordi jeg jeg syns bakgrunnen ble ganske vellykket og passet fargemessig tl Espen. :-). Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Gratulerer med dagens bilde! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nydelig bilde grattis!!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei, Jan Egil. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Titt tei, og gratulerer! Endret 20. november 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hey, Jan Egil Hurra for "Dagens bilde " SÅ fortjent Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Takk til Lisbeth, Laila, Albert, Tove og Olav også - artig! Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Enda et ekhornbildet ...som bare er fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg