Radford Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Er forelsket i Mass Effect universet. Ja, det finnes selvsagt mange logiske brister og motsetninger her og der, vis meg et så rikt og komplisert sci-fi univers fri for akkurat det! Men jeg må si meg enig i de som ønsker at de henter frem noe av det som gjorde det første ME spillet så bra; mer frihet til å utforske fjerne verdener, flere oppgraderinger på både våpen, utstyr og armor, og ikke minst MYE MER ITEMS (de jukset litt i ME1, med level-systemet på våpen osv, men det lyktes i å gi meg intensiv til å jobbe hardt for å skaffe det absolutt beste av det beste). Gi oss nok en gang fri tilgang til melkeveien, i den samme vakre, og mystiske stilen de gav oss en smakebit på i det første spillet, og jeg nekter å tro at det kan feile. De kan gjerne beholde kampsystemet fra ME3, er glad i det Endret 1. desember 2013 av Radford Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er forelsket i Mass Effect universet. Ja, det finnes selvsagt mange logiske brister og motsetninger her og der, vis meg et så rikt og komplisert sci-fi univers fri for akkurat det! De kan gjerne beholde kampsystemet fra ME3, er glad i det ja, det er raskt, smooth, flytende og aggressivt men det er min mening Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 storyen i ME1 er den beste i serien, men der synes jeg gameplayet var drit, dette ble fikset på i 2en og 3eren, men de kjørte storyen opp i ett hjørne som gjorde at valga ikke fikk noe å si på selve endingen, noe som var trist og ødela mye for min del i ett ellers gøy spill. Ble veldig glad i det person galleriet og var utrolig trist hver gang noen av dem døde, så det skal ME ha, de holdt på den delen der veldig bra! Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Video fra det Bioware viste på San Diego Comicon 2014 Charting a Course: Developing the Next Mass Effect Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Noen nye konseptbilder. http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-07-mass-effect-4-concept-art-teases-new-planets-races Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hadde trodd de skulle vise litt mere på N7 enn de konsept bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå