Gå til innhold

Mass Effect 4

Anbefalte innlegg

Er forelsket i Mass Effect universet. Ja, det finnes selvsagt mange logiske brister og motsetninger her og der, vis meg et så rikt og komplisert sci-fi univers fri for akkurat det!

Men jeg må si meg enig i de som ønsker at de henter frem noe av det som gjorde det første ME spillet så bra; mer frihet til å utforske fjerne verdener, flere oppgraderinger på både våpen, utstyr og armor, og ikke minst MYE MER ITEMS (de jukset litt i ME1, med level-systemet på våpen osv, men det lyktes i å gi meg intensiv til å jobbe hardt for å skaffe det absolutt beste av det beste).

Gi oss nok en gang fri tilgang til melkeveien, i den samme vakre, og mystiske stilen de gav oss en smakebit på i det første spillet, og jeg nekter å tro at det kan feile.

De kan gjerne beholde kampsystemet fra ME3, er glad i det :)

Endret av Radford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forelsket i Mass Effect universet. Ja, det finnes selvsagt mange logiske brister og motsetninger her og der, vis meg et så rikt og komplisert sci-fi univers fri for akkurat det!

De kan gjerne beholde kampsystemet fra ME3, er glad i det :)

ja, det er raskt, smooth, flytende og aggressivt :)

men det er min mening

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

storyen i ME1 er den beste i serien, men der synes jeg gameplayet var drit, dette ble fikset på i 2en og 3eren, men de kjørte storyen opp i ett hjørne som gjorde at valga ikke fikk noe å si på selve endingen, noe som var trist og ødela mye for min del i ett ellers gøy spill. Ble veldig glad i det person galleriet og var utrolig trist hver gang noen av dem døde, så det skal ME ha, de holdt på den delen der veldig bra!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...