Smedsrud Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ikke alt søkekongen tar i blir til gull.Sjekk alle de gravlagte Google-prosjektene (Ekstra) Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Avslappende søndagslesing, interessant 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 iGoogle, how Ironic Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Google+ burde også være på denne listen. 5 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Google+ burde også være på denne listen. Helt enig. Minner meg om et kjendisnettsted. Skjønner ikke bæra da jeg ikke skjønner så godt engelsk. Da er fjesboka bedre. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Savner Wave... Det var et godt verktøy i daværende tilstand, med enormt potensiale om de bare hadde utviklet det videre. Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Google+ er egentlig en fantastisk god tjeneste, langt bedre på Facebook på stort sett alle områder, men det hjelper ikke når de er altfor sent ute. For hva det er verdt, selv om G+ er langt fra FB i aktive brukere, er G+ på vei opp i brukere samtidig som FB er på drastisk vei ned, selv bruker jeg FB utelukkende for chat (feed'en er rett og slett bortkastet tid) mens G+ feed'en faktisk er fylt med ting jeg bryr meg om. Er det ikke i grunn flott av Google har en så stor gravplass? Så mange firmaer nå om dagen er ikke villige til å satse eller tenke alternativt, men venter heller til de kan kjøpe en tjeneste, mens Google gjør enorm innsats på å skape nye ting "in-house". Google fan? Yeah, skyldig der... Byttet til G+ på YouTube var også nødvendig, til den grad kommentarer overhodet er nødvendig å ha i første omgang. 3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Google+ er egentlig en fantastisk god tjeneste, langt bedre på Facebook på stort sett alle områder, men det hjelper ikke når de er altfor sent ute. For hva det er verdt, selv om G+ er langt fra FB i aktive brukere, er G+ på vei opp i brukere samtidig som FB er på drastisk vei ned, selv bruker jeg FB utelukkende for chat (feed'en er rett og slett bortkastet tid) mens G+ feed'en faktisk er fylt med ting jeg bryr meg om. Er det ikke i grunn flott av Google har en så stor gravplass? Så mange firmaer nå om dagen er ikke villige til å satse eller tenke alternativt, men venter heller til de kan kjøpe en tjeneste, mens Google gjør enorm innsats på å skape nye ting "in-house". Google fan? Yeah, skyldig der... Byttet til G+ på YouTube var også nødvendig, til den grad kommentarer overhodet er nødvendig å ha i første omgang. 100% Enig Google+ Er mye bedre enn Facebook, men hjelper lite når alle har Facebook :/ Google Drive/Disk må være (i mine øyer) Det beste Google har, bruker det hver dag, mange ganger til dagen 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Google har en tendens til å legge ned ting, eller oppdatere det for sakte, det er synd. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå