Gå til innhold

Polka á lá pilfink ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert, artige bilder du legger ut av pilfinken om dagen :) Jeg er ikke så fuglekjent så nå får jeg sett pilfinken fra flere forskjellige vinkler og danner meg ett flott inntrykk av denne livlige krabaten gjennom bildene dine. Tøft med bevegelsesuskarpheten på vingene, danner flotte gjentagende mønstere :) Hilsen Anita

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Hei Albert, artige bilder du legger ut av pilfinken om dagen :) Jeg er ikke så fuglekjent så nå får jeg sett pilfinken fra flere forskjellige vinkler og danner meg ett flott inntrykk av denne livlige krabaten gjennom bildene dine. Tøft med bevegelsesuskarpheten på vingene, danner flotte gjentagende mønstere :) Hilsen Anita

Hei, Anita.

Tusen takk til deg, også, - det er hyggelig når noen skriver kommentarer ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei Albert,

Utrolig skudd! Supert fokus på hodet, og vingene går som trommestikker! Du veit å få det til. Hvor mange treningstimer av pilfinken måtte til? :-) .

.. hilsen spøkefuglen, Jon

Hei, Jonha.

Tusen takk for hyggelig, positiv og spøkefugl, - nei, - spøkefull kommentar ! :)

Med håndholdt kamera og AF, blir det mange ubrukelige bilder,

men jeg (regner med) håper på en noe høyere "keeperrate" ved bruk av stativ og forinnstilt (manuell ) fokus. :)

Å fotografere fugler i flukt, er blitt et interessant felt for meg, og da trenger jeg all den trening jeg kan få for å lære å holde "tritt" med fuglene, og de små "hagefuglene" er godt egnet for å oppøve teknikken !

Men det er langt igjen ... ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Dette var litt av et bilde. :)

Tar du alle fuglebildene dine for hånd?

Jeg måtte gi opp mine forsøk på det, da jeg ikke var på langt nær rask nok. Halve fuglen var som regel det beste jeg klarte å få på sensoren...

Tror jeg er mer egnet til motiver som står stille en stund, hehe.

Lenke til kommentar

Dette var litt av et bilde. :)

Tar du alle fuglebildene dine for hånd?

Jeg måtte gi opp mine forsøk på det, da jeg ikke var på langt nær rask nok. Halve fuglen var som regel det beste jeg klarte å få på sensoren...

Tror jeg er mer egnet til motiver som står stille en stund, hehe.

Hei, Jan Erik.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! :)

Ja, alle fuglebilder etter begynnelsen av september er tatt håndholdt.

Alt er relativt, sier vi, men i absolutt forstand er det du som tar bilde av de raske objektene, - selv Månen beveger seg uhyre raskt ! )

Jeg synes det er flott at du holder på med et fotografisk felt som sannsynligvis ingen her på forumet behersker slik som du gjør, og responsen bekrefter at du gleder og begeistrer veldig mange ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...