Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lake Ouise, Alberta Canada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Jonha.

Fantastisk fine bilder av denne flotte fuglen, som lever i fjellområdene i hele det vestlige Nord-Amerika, - i følge Wikipedia.

Posituren er meget bra, skarpheten er perfekt, fargene virker realistiske, lyset er behagelig og bakgrunnen er uskarp og uforstyrrende.

Rett og slett imponerende bra fugleportretter ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson..

Lenke til kommentar

Hei, Jonha.

Fantastisk fine bilder av denne flotte fuglen, som lever i fjellområdene i hele det vestlige Nord-Amerika, - i følge Wikipedia.

Posituren er meget bra, skarpheten er perfekt, fargene virker realistiske, lyset er behagelig og bakgrunnen er uskarp og uforstyrrende.

Rett og slett imponerende bra fugleportretter ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson..

Hei Albert,

Tusen takk for inspirerende, positive og detaljert kommenter! Much appreciated!

Mvh, Jon

Lenke til kommentar

Så elegant modell og flotte bilder !

Hei Thorhild,

Tusen takk for hyggelig kommentar og kompliment. Denne fuglen er ikke av det mest folkesky slaget. Den landet på toppen av førersidedøra som stod på gløtt, og jeg var på den andre siden med døra oppe. Da fikk jeg tak i kameraet og reise meg forsiktig opp så kameraet kom i posisjon over bilen og fyrte løs. Skikkelig morro!

Mvh, Jon

Lenke til kommentar

Hei Jon.

For en drømmeposisjon, og fotoprestasjon. Hadde det vært meg, hadde nok "den store skjelven" tatt overhånd, og bildet hadde blitt ganske" bedugget" :D Knallbra !!!!

Hilsen Lisbeth.

:-) .. Tusen takk for hyggelig og komplimenterende kommentar Lisbeth!

Jeg hadde vel litt flaks i og med at den satt så rolig såpass lenge. På den annen side har jeg mange bilder som er helt uskarpe og ubrukelige for fuglene har ikke hatt tid til å vente på meg - på noen av dem vises bare en strek etter stjerten, men pytt, det er en del av denne fine hobbyen som gjør at når en omsider klaffer, så er det kjempegøy. Som Albert var inne på I en av kommentarene angånde den pilfinken som jobba så hardt med vinene, så er det vel sikkert at suksessraten vil gå opp betraktelig hvis en bruker stativ og fjernkontroll ved feks en foringsplass. Da kan en bare sitte is skjul og titte igjennom et hull eller vindu og si "hi, hi - der lurte jeg deg" :-)

Mvh, Jon

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...