homeboy1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei. Jeg skal kjøpe meg et hjemmekinoanlegg, og trenger hjelp. Jeg vil ikke bruke mer enn 4000 kr på dette. Jeg har en 50 toms plasma fra panasonic som jeg kommer til å se på filmer/tv på. Noen som har tips til noen anlegg? Takk! Lenke til kommentar
Nik Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) For så lite penger ville jeg holdt meg langt unna multikanal. Bruk pengene på en brukt og god stereoforsterker og 2 høyttalere. Har ikke hørt noe multikanal under 20.000.- med forsterkere og 5-7 høyttalere som låter bra, og ikke i nærheten av hva du får av brukt 2 kanal for samme pris. Er man på jakt etter bare dumpe drønn fra sub og flat og hissig lyd får man nok noe til under 10.000.- Men skal man ha en ok romopplevelse og ok dynamikk og ikke minst oppløst lyd som ikke stikker ut noe sted så kjøp ikke mulitkanal under 2ok Endret 25. november 2013 av Nik 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dynavoice Magic F-6 (og EX-versjonen) er billige høyttalere som gir mye for pengene. De har nypris på ca 2.000,-, men man kan også snappe de opp brukt til en langt billigere penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå