dag1234 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dette er en mye brukt bok, av to annerkjente fagfolk.Den beskriver kognitiv terapi, og det er viktig å minne om at det ikke er eneste behandlingsmåten for depresjon. http://www.aschehoug.no/nettbutikk/aco-boker||boker-som-kommer||lykketyvene.html Leste blogginnlegget ditt. Det var bra skrevet. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg må faktisk si at jeg kjente meg igjen i det meste på den siste posten på den bloggen. Lenke til kommentar
high heels Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Jeg må faktisk si at jeg kjente meg igjen i det meste på den siste posten på den bloggen. Det er så vanskelig å beskrive følelsen.. Jeg aner virkelig ingenting lenger Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det er så vanskelig å beskrive følelsen.. Jeg aner virkelig ingenting lenger Der er du ved en kjerne i psykoterapi; å skaffe deg et språk for hvordan du har det. Vanskelige følelser lar seg ikke uten videre beskrive i ord, men du kan bli bedre kjent med deg selv og hva som bor i deg; ikke bare av vansker, men også av ressurser. Ved å lære deg til å sette ord på hvordan det er å være deg, vil du forstå deg selv bedre og tåle de vanskelige følelsene dine bedre. 2 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det er så vanskelig å beskrive følelsen.. Jeg aner virkelig ingenting lenger Ikke her heller. Jeg føler meg ikke akurat lei meg konstant, men jeg ser heller ingen glede i noen ting lengre, ei heller noe som motiverer meg til noenting. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ikke la motivering styre dine handlinger, lag rutine. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tråden stenges siden det ikke er lov å reklamere for egen blogg/nettside på den måten. Dersom trådstarter ønsker å poste blogginnleggene her i stedet for å linke til bloggen, kan tråden gjenåpnes. I så fall kan jeg kontaktes på PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg