Needjake2 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hallo! Noen som vet om elkjøp har ps4 som selges i butikken på releasdagen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Q: Kan man stå på utsiden av en Elkjøp butikk å kjøpe den der dagen den blir lansert uten å ha forhåndsbestilt ? A: Ja, men tilgangen vil være ekstremt begrenset så vi anbefaler å være -tidlig- ute. http://www.elkjop.no/cms/s-RdOsGQVuzP0AAAE9lZ1BTB.k/var-sosial-med-playstation-4 Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 ok meget bra, takk! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Siden det er jeg som har skrevet det svaret kan jeg bekrefte at det stemmer 1 Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Siden det er jeg som har skrevet det svaret kan jeg bekrefte at det stemmer Det var meget godt å høre! Regner med at du jobber på Elkjøp da. Da har jeg et nytt spørsmål. Er det mulig å bribe deg? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dagens beste spørsmål . Nei, kan forsikre deg om at det ikke er mulig. Er for glad i jobben min til det Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er vel veldig varierende hvilke Elkjøp-butikker som vil ha konsoller til overs ved release. Som nevnt flere ganger på spørsmålene der inne, så ville jeg anbefalt deg å høre med butikken på forhånd om de kommer til å ha noen tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Dagens beste spørsmål . Nei, kan forsikre deg om at det ikke er mulig. Er for glad i jobben min til det ahahaha ok Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Kan elkjøp ansatte bare ta å kjøpe alle til seg selv, slik at det ikke blir no vits i å stå i kø? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Nei, det kommer vi ikke til å gjøre - det som kommer inn er til kundene våre, ikke til oss selv. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Alastor: Hva med spill i butikkene? Vil det være nok til oss om allerede har konsoller? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen Elkjøp som har nattåpent?? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen Elkjøp som har nattåpent?? Tviler på det siden det er så få konsoller hver butikk får inn på release. Uansett så skulle elkjøp si ifra på sine facebook sider om det blir nattåpent Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Alastor: Hva med spill i butikkene? Vil det være nok til oss om allerede har konsoller? Det kommer til å være mer spill og slikt ja, vi tar inn med tanke på at andre får tak i andre steder + har forhåndsbestillt. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tviler på det siden det er så få konsoller hver butikk får inn på release. Uansett så skulle elkjøp si ifra på sine facebook sider om det blir nattåpent Takker Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Så det betyr at relativt små byer kanskje ikke får inn til butikk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er ikke umulig nei. Snakket med elkjøp lillehammer og de får inn mellom 3 og 10, trodde han. Synes det var lite. Lillehammer er vel ikke den aller minste byen i Norge :/ Lenke til kommentar
Stormfire Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ingen butikker i Oslo som vil ha nattåpent 28/11? Vil det selges PS4 bundles med Vita på lanseringsdagen, den 29/11? Evt PS4 pakker med spill? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Ingen butikker i Oslo som vil ha nattåpent 28/11? Vil det selges PS4 bundles med Vita på lanseringsdagen, den 29/11? Evt PS4 pakker med spill? vita bundle kommer sikkert ikke før i starten av 2014, men er ikke sikker siden denne bundelen nettopp ble annonsert, butikker har ikke nattåpent uten att de vet 100% sikkert de vil tjene penger på dette siden ansatte må ha overtidsbetaling, og med såpass få konsoller per butikk vil ikke dette svare seg desverre i de fleste tilfeller, vet ikke om vi har så mange bundles her i landet enda, men enkleste man kan gjøre er å høre med de i butikken Endret 26. november 2013 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå