Gå til innhold

Bestille office nå - laste ned neste år?

bjorni99

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå en gammel pc , er student, og trenger office pakken. Jeg ser studenttilbudet deres, men lurer på et par ting:

1. Jeg ser at det står noe som 699kr eller noe (husker ikke helt nøyaktig), og at det er et fireårig abbonemant... Mener de da 699kr per år, eller for alle fire årene?

2. på nettsiden står det at det går ann å laste ned til 2 pc-er, og som sagt har jeg en gammel pc, og tenkte å kjøpe en ny etter jul (det pleier vel være tilbud da?), men lurer på om det da er for sent å laste ned til den andre pc-en? Altså er det innen en bestemt tid jeg må laste den ned før den "expirer" eller går ut på dato om du vil.

Håper på svar ;) si fra om spøramålene var litt uklare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du betalar 699,- for 4 år. Det står:

Et 4 års abonnement til en rimelig pris som tilsvarer kr 14,56 per måned

Du kan installere på 2 maskiner, det vil gjelde heile 4-års perioden. Du registrerer kva maskin det blir installert på over nett, sånn at du kan deaktivere pakken frå ei maskin dersom du vil installere på ei anna. Dette kan du trikse med så mykje du vil over dei fire åra. Du kan laste ned og installere over heile perioden, men kun ha to aktive installasjonar til ei kvar tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...