Hveding Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei. Som topic sier, så er jeg ute etter musikk til dimmevideo.Er ute musikk med litt fart i og/eller rolig musikk som evt kan være på slutten, eller gjennom hele videoen. Har alt av videoer og bilder klart, men mangler musikk å sette inn slik at jeg kan time bilder, video osv.. Håper noen har litt mer peiling enn meg å finne musikk, har googlet å lett på youtube, men finner ikke det jeg er ute etter. Mvh Hveding. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Denne pleide i alle fall å sette stemninga i troppen min, og brukte den selv i dimmevideoen vår. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=frNJk34B-Vs Hmf får ikke embeddinga til uansett jeg -.- Endret 17. november 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=frNJk34B-Vs Hmf får ikke embeddinga til uansett jeg -.- Trykker på Share knappen under videoen og kopierer linken som dukker opp. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Aha. Jeg kopierer alltid bare linken i toppen av browseren jeg Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Sjekk ut noe hollywood Undead du! Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Trykker på Share knappen under videoen og kopierer linken som dukker opp. Trykker på Share knappen under videoen og kopierer linken som dukker opp. hehe spilte denna i messa. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Denne her ble ihvertfal spilt før hver perm hos oss Kan se for meg dem passer til dim også. Ikke helt fan av sangen, men refrenget (som tittelen) er bra. Endret 13. desember 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå