Braindawg Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Asus P8Z77-V Pro Alle USB 3.0 sluttet på magisk vis å fungere nylig, har oppdatert alle usb drivere osv, men ingen hell noen tips til hva jeg kan prøve? Andre ting som også har skjedd nylig er at AI suite II ikke gjennkjente hovedkortet mitt som et asus hovedkort, dette fikset jeg med en AI suite patch, men det hjalp ikke for USB portene. USB 3.0 portene leverer fremdeles strøm. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Muligens bedre å slette driverne enn å oppdatere. Drivere installeres automatisk på neste boot. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Har du prøvd og installere driverne til USB 3 om igjen? Kan begynne og fungere da. Hårek: er du sikker på det? klarte en gang og slette driverne til USB 2 og 3. og når jeg kom inn i windows etter ny boot, så slutta alt som var kobla til USB og funke. Endret 16. november 2013 av sirhedly Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 har allerede prøvd dette, men gjorde sikkert noe feil sist gang. det funka nå så takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 SIkker kan man vel aldri være, men det å slette drivere er noe som pleier å fungere uansett device. Microsoft beskriver prosedyren her: Remove and reinstall all USB controllers Nå har man som regel USB tastatur og da får man ikke gjort noe før driverene er installert. Har ikke gjort dette på lang tid, så husker ikke om det ble et problem. Men det høres ut som det fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå