knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hva er egentlig guttas svar på agurk? Jeg kommer ikke på noe frukt eller matvarer som ser ut som en vagina. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Tror det var i Me Myself and Irene at de klippet bort en scene hvor Charlie skar hull i og varmet opp en vannmelon for dette formålet. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Eplepai? Har sett bakverk som er mistenkelig likt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Jeg veit at eplepai skal ha en lignende funksjon (ref. American Pie), men i utseende? E: Samme gjelder jo melon. Det er vel generelt mye man kan lage høl i, men hva ligner på en vagina utseendemessig? Endret 23. november 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nei, det er en gjørbakst som har noe vaniljegreier på midten som er likt... 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 ingen får store cravings på agurk.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Velvel, på Hove festivalen i fjor sommer fant vi ut at det å spise agurk som førstemåltid dagenderpå var helt ypperlig, og startet like så godt en trend rundt campen vår ( Camp Kuk) med det. Skal innrømme at det føltes noe "off" å komme i kassa på senteret i Arendal med 6 stk. agurker og pils....Glemmer ikke kommentaren fra 2 østlendiger bak oss i køen "Hva faen skjer med alle agurkene lizzom" 4 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Den eneste gangen jeg har opplevd å få spørsmål og merkelige blikk fra de i kassen var da jeg slengte 12 øl og 6 glass babymat på båndet. En agurk tror jeg nok skal gå bra. Åssen smakte det da? Øl og babymat? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Et lettere obskønt bilde er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 27. november 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Åssen smakte det da? Øl og babymat? Nå har jeg riktig nok smakt både øl og babymat, men jeg har aldri prøvd å kombinere det. Øl er ganske godt, det finnes mange varianter, men opplevelsen er gjerne en balanse mellom bitterhet og sødme. Babymat kommer også i mange varianter, men her smaker alle likt; ikke noe. Jeg tror rett og slett at det vil være veldig lett for at babymatens karakter forsvinner helt i kombinasjon med øl. Om en absolutt må servere øl til babymaten ville jeg prøvd med en lys pilsner, eller kanskje tysk hveteøl. Grunnen for innkjøpet mitt var ikke verre enn at babyer liker mat...pappaer liker øl. Produktene skulle imidlertid ikke nytes til samme tid eller samme sted. Endret 28. november 2013 av Sentenza 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 "Hva faen skjer med alle agurkene lizzom" Jeg leser dette med narkisstemmen til Jarle fra Åpen Post... Hah! 1 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå har jeg riktig nok smakt både øl og babymat, men jeg har aldri prøvd å kombinere det. Øl er ganske godt, det finnes mange varianter, men opplevelsen er gjerne en balanse mellom bitterhet og sødme. Babymat kommer også i mange varianter, men her smaker alle likt; ikke noe. Jeg tror rett og slett at det vil være veldig lett for at babymatens karakter forsvinner helt i kombinasjon med øl. Om en absolutt må servere øl til babymaten ville jeg prøvd med en lys pilsner, eller kanskje tysk hveteøl. Grunnen for innkjøpet mitt var ikke verre enn at babyer liker mat...pappaer liker øl. Produktene skulle imidlertid ikke nytes til samme tid eller samme sted. He he Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Please, kjøp kondomer og vaselin i tillegg. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Den var en satans feit agurk. Fikk vondt bare av å se på den. 3 Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva er egentlig guttas svar på agurk? Jeg kommer ikke på noe frukt eller matvarer som ser ut som en vagina. Appelsin Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei - klein å kjøpe Agurk? Jeg har to Agurker liggende i kjøleskapet jeg. Som regel blir de liggende så lenge at jeg må kaste dem. Men andre ganger får jeg brukt dem - hele Agurken Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei - klein å kjøpe Agurk? Jeg har to Agurker liggende i kjøleskapet jeg. Som regel blir de liggende så lenge at jeg må kaste dem. Men andre ganger får jeg brukt dem - hele Agurken ...if you know what I mean 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg