Mojo Wangen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Pengene blir trukket idag, og de sender det som UPS Express. Amazon sender også spillene idag for de fleste. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Fikk akkurat inn en bestilling på Day One Edition med Fifa14 på Amazon.de - Shipping forberedes - ikke noe trukket - forventet levering 30. november. Ja ja... Og 5 min etterpå: pengene er reservert til Amazon.de allerede Endret 21. november 2013 av kaieivindm Lenke til kommentar
lonix Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Og jeg som ikke rakk release toget, har bestilt hos: amazon.de Ghost Bundle., amazon.co.uk (Fifa Bundle), Coolshop European Version. og En DayOne fra cdon. Så for vi se hva som kommer først. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Var det da.. Blir nok bare Day One delivery der UPS har dekning. Ellers må posten ta over, og det! det tar tid. klarer UPS kalkulatoren å skille hvor de har dekning? I følge kalkulatoren så skal eg ha boksen Mandag neste uke, men eg trodde ikke Odda hadde UPS dekning. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Posten overtar pakken da Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Noen som har snakket med Microsoftstore Tyskland idag? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De trakk pengene for kontrollen den 11. November hos meg. Poenget med å trekke pengene om de bruker så lang tid på å sende? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De trakk pengene for kontrollen den 11. November hos meg. Poenget med å trekke pengene om de bruker så lang tid på å sende? Trakk eller reserverte? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Trakk. Pengene forsvant fra kortet Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Snakket med ms tyskland og de sa att konsollen vil bli sendt ut i kveld og att vi skal ha dem i morgen. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Snakket med ms tyskland og de sa att konsollen vil bli sendt ut i kveld og att vi skal ha dem i morgen. Ok. Gjelder neppe meg (Bodø), såfremst den ikke går med fly hele veien. Det gjorde min iPhone 5s så det er jo muligheter. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 "Just Saying" MS Store DE Lover Relase konsol til Tyskland, IKKE til resten av EU (Selv om support noen ganger sier noe annet) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Imponerende om de klarer å levere pakken fra Tyskland til Norge på timer. 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 ja, ekstremt Imponerende siden konsollen sendes fra Nederland Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Er vel samme hvor i europa du bor siden de sendes fra Nederland, jeg har ihvertfall fått UPS pakker utrolig fort. Burde vel ikke ta lengre tid å sende til Norge enn til England. Endret 21. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 ja, ekstremt Imponerende siden konsollen sendes fra Nederland Ah, sorry. Det er fortsatt imponerende om de klarer å levere de så fort. I alle fall med tanke på at det tar mange timer i reise ned til landene også. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Nå skal det sies at alle UPS sine express leveringsalternativer har garantert neste dag levering. Så ja, har du UPS dekning får du den i morgen Snakket med support om dette nu. Endelig en annen kar istedet for Markus, haha EDIT: Retter meg selv litt, altså leverinsdatoen som står på UPS sin kalkulator er garantert da det gjelder express Endret 21. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 kan der gi meg noe data på hva jeg kan taste inn på ups kalkulator? og linken ditt.... Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) http://www.ups.com/?cookie=no_no_home&flash=false&Site=Corporate&setCookie=yes&inputImgTag= Trykk på "beregn leveringstid og pris" i venstremenyen. Jeg brukte 5651 Eindhoven i Nederland som avsender og min egen postadresse som mottaker. Endret 21. november 2013 av IndianSumm3r Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nå skal det sies at alle UPS sine express leveringsalternativer har garantert neste dag levering. Så ja, har du UPS dekning får du den i morgen Snakket med support om dette nu. Endelig en annen kar istedet for Markus, haha EDIT: Retter meg selv litt, altså leverinsdatoen som står på UPS sin kalkulator er garantert da det gjelder express Så det at eg kan bruke byen ODDA og få opp en dato betyr at UPS har dekning her? Hvis ikke eg husker feil var det UPS som leverte tven min når den var ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå