SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hmm da ville jeg prøvd å lukke/åpne browseren og prøvd igjen. Jeg ser begge ordre (norsk kontroller bestilling og tysk konsoll) på den tyske MS Store. Bestiller ikke noe mer fra de her igjen hvertfall, å ikke ha kundeservice over E-Post er jo helt bak mål. Er faktisk overrasket over at de kan drive nettbutikk uten å ha dette. Endret 20. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hmm da ville jeg prøvd å lukke/åpne browseren og prøvd igjen. Jeg ser begge ordre (norsk kontroller bestilling og tysk konsoll) på den tyske MS Store. Bestiller ikke noe mer fra de her igjen hvertfall, å ikke ha kundeservice over E-Post er jo helt bak mål. Er faktisk overrasket over at de kan drive nettbutikk uten å ha dette. Får ofte ikke svar på det du lurer på heller. Virker som de bruker Auto svar. Har snakket flere ganger med dem der de skriver det samme flere ganger på rad på forskjellige spørsmål Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er ordrehistorikk noe annet en kaufverlauf? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Kaufverlaf betyr ordrehistorie. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Min blir sendt privat fra game i london som gave merket. fredagen Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Min blir sendt privat fra game i london som gave merket. fredagen Gi meg en update på hvordan det går Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Min blir sendt privat fra game i london som gave merket. fredagen En Xbox One skal momses inn selv hvis det er en gave fra en privatperson. Det er bare gaver under 1000,- man slipper mva på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ja. ingen som prøver amazon.de for import så litt på det en kveld ,de sender ivertfall til norge uten problemer under 4000kr ink frakt for en xone uten noen dlc spill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 En Xbox One skal momses inn selv hvis det er en gave fra en privatperson. Det er bare gaver under 1000,- man slipper mva på. Går greit det har hatt noen runder med toll før. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bestilte en standard edition 6. november på amazon uk med ubekreftet leveringsdato. Den ble nå endret til Day One Edition med fifa 14 :O Leveringsdato ble også endret til 22. november. Har express shipping så satser på at den datoen stemmer. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Håper på en måte at jeg ikke får mail fra MS i morra på at den er sendt, for da vet jeg at den kan ha blitt sendt idag og ankommer fredag... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Håper på en måte at jeg ikke får mail fra MS i morra på at den er sendt, for da vet jeg at den kan ha blitt sendt idag og ankommer fredag... Så mye de roter med utsendelse med mailer så overrasker det meg ikke litt en gang om folk får den uten at det kommer en mail fra MS. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Så mye de roter med utsendelse med mailer så overrasker det meg ikke litt en gang om folk får den uten at det kommer en mail fra MS. Haha, nei, for det skjedde nemlig med surface Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Virker som de er utroliiig trege til og oppdatere ordre på nettsiden. Fordi jeg la inn en bestilling på en kontroll, og statusen til den er fortsatt "Edit" Men det står at den vil bli behandlet, og pengene er trekt. Tror faktisk mange av xbox´ene er sendt, og garantert noen av våres her inne. Er jo ingen på xbox forumet i europa heller som har fått mail om de er sendt fra MS Store enda. Så tror nok det mail systemet bare er på trynet Endret 20. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 ''When the Surface RT was shipped a lot of people (myself included) didn't even get tracking numbers and launch day our Surfaces showed up. Microsoft didn't even charge me until a day or two later. So try not to freak out too much. I'm struggling not to myself. Ha.'' http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/1qw54x/shipping_status_thread_xbox_one_launch_week/cdiy24n Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ''When the Surface RT was shipped a lot of people (myself included) didn't even get tracking numbers and launch day our Surfaces showed up. Microsoft didn't even charge me until a day or two later. So try not to freak out too much. I'm struggling not to myself. Ha.'' http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/1qw54x/shipping_status_thread_xbox_one_launch_week/cdiy24n Ahhh, kjenner jeg blir glad når folk sier sånt, haha Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror nok vi får de på fredag, er jo ikke første gangen microsoft sender ut pakker. Att mail systemet deres er en smule treigt er det ingen tvil om. Så vidt jeg har forstått det så sendes konsollene til alle landene i europa ifra Nederland så hvorfor de ikke skulle klare å levere de hit til landet skjønner ikke jeg. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror nok vi får de på fredag, er jo ikke første gangen microsoft sender ut pakker. Att mail systemet deres er en smule treigt er det ingen tvil om. Så vidt jeg har forstått det så sendes konsollene til alle landene i europa ifra Nederland så hvorfor de ikke skulle klare å levere de hit til landet skjønner ikke jeg. Enig enig. Kjenner at fredagen kan bli lang. Humør både opp og ned, mens jeg venter på den jævla UPS bilen, haha Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Uansett ville ikke jeg innstilt meg for å få den helt enda, hvertfall ikke med mindre du ikke hører noe som helst i morgen. Enten får vi leveringsbekreftelse i morgen, hvis ikke ble den sendt i dag. Endret 20. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har ihvertfall klargjort alt, omrokkert alt i tv møblet, kjøpt 16 nye grenuttak, tilogmed nettverkskabelen ligger plugget i routeren og er klar . Får også Sonys W905 enten i morgen eller på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå